Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nike Free Run størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-13, 23:15   #21
hera
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 88
hera har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nike Free Run størrelser

Nike er generelt små, både jeg og resten av familien går opp en halv størrelse i forhold til andre merker. Og sønnen min, som kjøpte Free Run for noen uker siden, måtte gå opp enda en halv størrelse i tillegg.

hera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 09:05   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nike Free Run størrelser

Jeg bruker vanligvis 38.5-39, men i Nike Free 5 måtte jeg opp til 8.5US som tilsvarer 40. Og de er ikke mer enn akkurat passe. Jeg har disse.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:40   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nike Free Run størrelser

Ja, da har jeg endelig svaret på dette. Jeg fikk skoene mine i dag, 1,5 størrelser over det jeg vanligvis bruker, og de passer perfekt. Prøvde i butikk, men følte meg ikke 100% sikker siden det er så mange ulike modeller. Mine er Free Run+.

Jeg har 39 i alle andre sko.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no