Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høstgarderoben!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-13, 21:24   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Har også kjøpt Esprit-kjoler, den svarte og den knall grønne.
http://www.ellos.no/esprit/esprit-co...n-kjole/408928

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 21:26   #22
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Jeg følger med! Jeg trenger gensere og ønsker meg også flere casual hverdagskjoler og stoore cardiganer. Har en plan om å strikke en selv.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 21:50   #23
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Og skjerf er viktig. Eg har mange frå Beck Søndergaard og elske dei! I haust trur eg at dei må få selskap av et i okseblod.

Okseblod?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 21:51   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Jeg vil ha store sorte baggy bukser og vinrød oversize genser. Litt Pompdelux for voksne. Så noen i 3. etg på Steen & Strøm, men jeg har ikke tenkt å bruke 2.500,- på bukse.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 21:56   #25
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Tror vi har samme stil-og problem. Jeg ønsker meg også brune boots uten hæler. Alle bootsene (OK, jeg har to par) har halvhøye/høye hæler.

Det ønsker jeg meg også.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 21:56   #26
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Jeg vil også ha overzise genser.










Men det passer meg ikke als. det ser bare ut som et telt på meg, jeg må ha noe som går inn i midjen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 21:59   #27
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Å ja.
Det er masse fint.
Jeg skal ha svart strikkeskjørt og noe strikk til å ha over.
Ankelboots.
Skjorter og litt tøff jakke.
Sort, grått, blått og burgunder, og noe lyst.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 22:09   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg vil også ha overzise genser.










Men det passer meg ikke als. det ser bare ut som et telt på meg, jeg må ha noe som går inn i midjen.

Nettopp derfor vil jeg ikke ha oversized genser. Og akkurat det sukker jeg ikke over heller - å ha midje.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 22:12   #29
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nettopp derfor vil jeg ikke ha oversized genser. Og akkurat det sukker jeg ikke over heller - å ha midje.

det har du selvsagt helt rett i, men det ser så deilig ut og avslappet ut, og så hadde jeg ønsket at jeg kunne ha skinny bukser.

Utfordringen nå er vel at det er veldig lite klær som er formet etter midjen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 22:25   #30
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Okseblod er sikkert berre et moteord for burgunder

Eg kler heller ikkje slike gensere spesielt godt men eg syns det ser så stilig ut.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 22:27   #31
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Okseblod er sikkert berre et moteord for burgunder

Eg kler heller ikkje slike gensere spesielt godt men eg syns det ser så stilig ut.

Åh. Da har jeg en veldig fin neglelakk av okseblod, så jeg er helt med.

Sånne oversized-gensere gjør at jeg ser betraktelig større ut enn jeg er. Jeg må også ha noe som markerer den midjen jeg faktisk har, men enig med Pelen i at det er ikke så lett å finne for tiden.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 22:30   #32
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Jeg kjøpte en grå oversize ullgenser i fjor, den er skikkelig diger men med smale ermer. Med smale bukser til så syns jeg ikke at jeg ser så diger ut i den egentlig, men det er klart, den fremhever jo ikke akkurat midjen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 22:45   #33
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Oversize bør være lang eller vid, og ikke begge deler. Har en kort vid sommergenser fra Hunkydory og ønsker høstutgaven.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 22:48   #34
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Følger med her

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 22:50   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.251
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Jeg har vært på Lindex og Only og kjøpt meg mørke jeans, marineblå chinos, blå skjorte, grå genser med blå prikker, et par topper med småstrikket hull i og singleter til å ha under. Trenger mere, men venter litt.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 23:00   #36
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Det eneste høstaktige jeg har kjøpt foreløpig er denne fine jakken fra Object. Men hittil har den nesten vært for varm...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 1069165_581010575283793_1859013770_n.jpg (42,7 KB, 33 visninger)
iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 01:26   #37
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Jeg har lyst på høye brune støvletter med litt hæl. Ellers noe så kjedelig som en svart pologenser, men av litt ok kvalitet.
Ny dongeribukse kunne jeg tenke meg. Ellers ett eller to par ankeltboots.
Noen nye skjorter/bluser og et par gensre.. FÅr se hva det blir til.... Ny veske ja... Er jammen godt jeg skal til London i oktober.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 09:30   #38
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Dressjakker i rødt, sort, blått og blå med sorte skinnarmer er planen så langt med div. singleter inni, evt. skjorter. Kjoler må jeg finne meg, nå har jeg bare sommerkjoler som passer.

Har og kjøpt et paljettskjørt som jeg har planer om å tørre å bruke i jobbsammenheng, og så må jeg få tak i et par sorte støvletter med hæl. Mine gamle er brukt opp.

Jeg kan ikke bruke oversized, ikke vil jeg heller. Har ingen kilo å skjule lenger og streber etter å kle kroppen min slik at den tar seg best mulig ut.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 13:04   #39
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Black is back, sier de.

Jeg skal holde meg unna det svarte og heller finne noe i farger!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 14:26   #40
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Jeg vil også ha mer farger. Jeg har hatt llitt mye grått, brunt og sort på vinteren de siste årene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no