Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Foret jakke/kåpe/parkas til de mellomkalde dagene

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-13, 10:28   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foret jakke/kåpe/parkas til de mellomkalde dagene

Jeg syns den var ganske perfekt. Må sjekkes ut. Heldigvis har de den i svart også. Jeg syns Norrøna av og til går litt for bananas med fargene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 10:43   #22
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Foret jakke/kåpe/parkas til de mellomkalde dagene

Følger med. Kan ellers opplyse om at jeg erfarer at mange av HM sine jakker har fått svært korte ermer i år..

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 10:44   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Foret jakke/kåpe/parkas til de mellomkalde dagene

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Hvordan er ermelengden på den, kokos? :gorillaarmer:

Lurer jeg også på. Har prøvt engang bare i farten, så husker faktisk ikke men syntes ellers dem var store i str. ?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 10:47   #24
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foret jakke/kåpe/parkas til de mellomkalde dagene

Jeg er veldig glad i min fra Ilse Jakobsen. Lun og fin og lang softshell jakke/kåpe som en får i mange farger.
Jeg har brun, men i fjor og i år har den kommet i mange fine andre farge varianter.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 10:48   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foret jakke/kåpe/parkas til de mellomkalde dagene

Jeg er en sel når det kommer til armlengde, så jeg har lite å bekymre meg for der. Men jeg har på følelsen av at det er en del av motebilde med høyt liv og litt for korte ermer og har vært det en god stund. Jeg la først merke til det med Odd Molly, tror jeg. Gir meg litt sånn barnekvinne-assosiasjoner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 10:51   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foret jakke/kåpe/parkas til de mellomkalde dagene

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Hvordan er ermelengden på den, kokos? :gorillaarmer:

Apearmer her og, funker fint. Jeg har str. 36.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 14:15   #27
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Foret jakke/kåpe/parkas til de mellomkalde dagene

Kanskje Merrell kunne fungere?
Denne (Chelsea) fra eshoes.no var veldig rimelig; 599,- på 40% salg:

Jeg har selv denne (Wakefield):

Merell Wakefield og Didrikson Thelma dekker samme bruksområde.
Jeg har str 34 i Thelma og xS i Wakefield.
Thelma er litt mer rett. Mens Wakefield har sømmen i livet som gjør den litt mer feminin og gir den litt klasse.
Jeg har aldri fått kommentarer for Thelma. Men flere positive tilbakemeldinger på Merell Wakefield.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 14:22   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foret jakke/kåpe/parkas til de mellomkalde dagene

Thelma kan strammes inn i livet da, til å bli mer innsvingt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 14:25   #29
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Foret jakke/kåpe/parkas til de mellomkalde dagene

Ja, jeg vet at den kan strammes, men det blir litt "krøllete"/sammensnurpet på en helt annen måte enn sømmene på Merell frakken.

Jeg vet ikke helt; Men Merell Wakefield er tyngre og har en "penere" finish synes jeg. Jeg føler meg fritidskledd i Thelma og velkledd i Wakefiel.
For meg har de med andre ord litt ulik funksjon.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 14:38   #30
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foret jakke/kåpe/parkas til de mellomkalde dagene

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

Ja, jeg vet at den kan strammes, men det blir litt "krøllete"/sammensnurpet på en helt annen måte enn sømmene på Merell frakken.

Jeg vet ikke helt; Men Merell Wakefield er tyngre og har en "penere" finish synes jeg. Jeg føler meg fritidskledd i Thelma og velkledd i Wakefiel.
For meg har de med andre ord litt ulik funksjon.

Ja, for all del, jakken var fin i livet og fasongen altså. Jeg er litt mer usikker på de strekene på ermene, i albueknekken liksom.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 22:38   #31
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Foret jakke/kåpe/parkas til de mellomkalde dagene

Abonnerer.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 10:29   #32
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Foret jakke/kåpe/parkas til de mellomkalde dagene

Jeg har altfor mange jakker nå.
Kjøpte en Line of Oslo kåpe av Snuppa herinne i mai. Den har fòr til å ta ut og den kommer jeg til å bruke nå utover, uten foret foreløpig.
Kjøpte også en marineblå nydelig ullkåpe fra Odd Molly av Angelique som jeg har fått masse skryt for.
Ellers har jeg en beige trenchcoat.
Regner det har jeg en Thelma Didrikson. Liker den kjempegodt og føler meg fin selv om det er regnkåpe.

Ser det er mange som allerede fortsetter fjorårets mote med korte innsvingede boblejakker i sterke farger.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 11:07   #33
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Foret jakke/kåpe/parkas til de mellomkalde dagene

Jeg har sett litt på denne fra Didrikson, men jeg har ikke funnet noen butikker som selger akkurat denne modellen.

http://www.didriksons.com/collection.asp?c=1&sizeId=2

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no