Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spraytan i Oslo

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-15, 12:41   #1
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Spraytan i Oslo

Eh, ja. Jeg skal i bryllup snart og er BLÅ. Rett og slett. Blå og gjennomsiktig. Skal bare ha et bittelite hint av farge.
Noen som har et sted å anbefale, helst i sentrum eller Oslo Vest?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 12:46   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 12:50   #3
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

I know.. Jeg har aldri prøvd dette, men jeg legger meg ikke i et solarium, så da.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 12:52   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Er det ikke bedre med sånn selvbruningslotion da?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 12:52   #5
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Er det ikke bedre med sånn selvbruningslotion da?

Jeg får det ikke til.. Blir skjoldete.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 13:02   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg får det ikke til.. Blir skjoldete.

Ah. Jeg synes de som er mix av selvbruner og fuktighetskrem er ganske greie å få jevne.

Ingen spraytantips, dessverre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 13:18   #7
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ah. Jeg synes de som er mix av selvbruner og fuktighetskrem er ganske greie å få jevne.

Ingen spraytantips, dessverre.

Hm, kanskje jeg ikke er helt oppdatert på selvbruningsfronten. Lenge siden jeg har prøvd. Hvilken krem vil du anbefale?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 13:19   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Hm, kanskje jeg ikke er helt oppdatert på selvbruningsfronten. Lenge siden jeg har prøvd. Hvilken krem vil du anbefale?

Eh, jeg har bare testet sånne man finner på matbutikken. Og så liker jeg den sosiale profilen til Dove, så da har jeg kjøpt den mer enn en gang, og den har funket.

Sånn:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 13:20   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Ja. Konkrete tips mottas med takk.

Jeg likte den fra BodyShop, men da jeg gikk innom der for å kjøpe en ny så var det visst flere år siden de hadde sluttet å selge den.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 13:24   #10
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.339
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Jeg bruker den fra Dove, iblandet litt bodylotion. Fungerer kjempefint, ingen skjolder! Den er akkurat like bra som andre, dyrere selvbruningskremer.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 13:26   #11
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.606
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Bare pass på å skrubb først og ikke minst vaske deg skikkelig på hendene etterpå.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 13:29   #12
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.339
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Jeg skrubber ikke, men tar meg en dusj før jeg har på kremen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 13:30   #13
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Denne er den beste jeg har prøvd. Kommer så gradvis farge, og dekker veldig fint. Har veldig varierende erfaring med kremer (blir fort for mye,og så oppdager jeg flekker/stygge overganger).

Denne lukter også særdeles lite, og skal godt gjøres at det ikke blir bra:

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 13:31   #14
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Må bare dele denne

http://youtu.be/fvVT3N5dZq4

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 14:21   #15
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Jeg har tatt spraytan på holmen fjordhotell, var helt ok - men har ikke noe å sammenligne det med utover skjoldete kremforsøk. Jeg tok i lunsjen, det var mindre smart. Ikke gjør det når du skal noe sted resten av dagen, det er skikkelig ulekkert til man får dusjet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 15:21   #16
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har tatt spraytan på holmen fjordhotell, var helt ok - men har ikke noe å sammenligne det med utover skjoldete kremforsøk. Jeg tok i lunsjen, det var mindre smart. Ikke gjør det når du skal noe sted resten av dagen, det er skikkelig ulekkert til man får dusjet.

Blir det liggende utenpå huden, liksom?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 15:23   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Blir det liggende utenpå huden, liksom?

Ja, også er man ganske flekkete. Man må vente en stund med å dusje, men etterpå ble det jevnt og fint.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 15:28   #18
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

De har 30% på all selvbruning på Vita i alle fall :-D

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 15:46   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Jeg har forsøkt én gang, og herreminskaper. Jeg hadde sterkt behov for å gå rundt og si jepsi-pepsi hele tiden.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 16:08   #20
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spraytan i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hvorfor det? Hvis man har lyst på rask brunfarge så er det da det sunneste man kan gjøre?

Jeg har gjort det et par ganger og vært fornøyd. Beste resultat får man hvis man peeler huden i noen dager først, og bruker fuktighetskrem daglig - men IKKE dagen man tar spray; da varer effekten mye kortere.

En flink sprayer vil kunne gi deg sterk eller svak farge, alt ettersom. Etterpå må det få tørke godt, og man bør unngå klær man er veldig glad i (fordi fargen smitter av første dagen) og unngå stramme klær som kan skrubbe av farge før det er helt tørt. Etter 4-6 timer kan man dusje av overskuddsfargen; inntil dette ser man ganske så sinnsyk gulbrun ut altså; IKKE pent - så jeg anbefaler å ta på en onepiece eller løs joggebukse eller noe sånt og dra rett hjem etterpå.

Fargen er finest på dag 2 og 3, og varer ca en uke. I denne perioden er det supert å begynne med de milde daglige selvbrunerne som det er bilde av lenger oppe, for da kan man forlenge fargen i det evige omtrent og man unngår de skjoldene som oppstår helt naturlig etterhvert fordi epitelcellene i huden slites av i ulikt tempo.

Jeg har hatt stor glede av selvbruning i mange år og synes det er en fin og ansvarsfull måte å få farge på kroppen på. Og noen er så store/klønete at det er umulig å få lagt på krem jevnt på egen hånd. Jeg har endelig funnet en som funker for meg, som både gir farge der og da når man smører på (og da ser man jevnheten og kan fjerne skjolder før selve effekten kommer). Mitt gulltriks er å påføre kremen rett etter man har dusjet; bare tørk av vannet med håndkle og påfør kremen straks, mens huden er fuktig. IKKE ha på fuktighetskrem først, for det gjør at det mer skjoldete. Derimot er det lurt å ha på håndkrem på hendene først (for å unngå misfarging i håndflatene) og å smøre inn veldig tørre/tykke hudpartier som knær, ankler og fotranden med feks fotkrem først - for å unngå at disse tørre partiene trekker til seg mer selvbruning enn resten og lager skjolder.

Selvbruning. Takket være selvbruning har jeg så og si ikke vært solbrent siste årene; å sole seg med høy faktor er mye lettere når jeg allerede har en OK farge på kroppen og slipper å være motløs og utålmodig når det endelig blir sol og sommer.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no