Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har kjøpt marsvin

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-07, 21:30   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Har kjøpt marsvin

I kveld har jeg kjøpt oss en veldig søt liten marsvin. Det er en liten jente som er 6 uker gammel. Har ikke funnet noen navn enda. Christian var helt i hundre når jeg kom hjem.
Nå har hun gått inn i huset sitt i buret. Så får vi se hvordan det går. Fikk ha den litt i armkroken min før jeg la henne ned i buret og da virket hun rolig og fin.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:04   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.857
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kjøpt marsvin

ÅÅÅ marsvin er så søte!!

Men jeg er ferdig med det for en stund. For en mnd siden døde det siste marsvinet vårt. Da hadde vi hatt marsvin i 8 år.... Og var litt lei. Men de er kjempenusselig og blir veldig tamme hvis man bare har ett.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:07   #3
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kjøpt marsvin

Gratulerer med marsvinjenta! Marsvin er koselige og morsomme dyr.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:09   #4
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kjøpt marsvin

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Men de er kjempenusselig og blir veldig tamme hvis man bare har ett.

Marsvin er flokkdyr, og bør være to eller fler sammen. Og de blir da tamme uansett om man gir de masse oppmerksomhet, og koser mye med dem. Jeg har to marsvin, og de er veldig tamme begge to.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:10   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kjøpt marsvin

Gratulerer med marsvin! De er kjempekoselige (jeg har hatt mange).

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 14:03   #6
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har kjøpt marsvin

Gratulerer !

Eldstemann og jeg har også kjempelyst på marsvin, men vi må vente til minstemor er litt større.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 14:06   #7
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Har kjøpt marsvin

Åå, marsvin er så koselige.
Vi har også hatt marsvin, men måtte dessverre gi det bort da det viste seg at eldstejenta var allergisk. Jeg syntes det var skikkelig trist, og savnet lenge den glade plystringen fra buret.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no