Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Supermat: Nødvendig for god helse eller juks og fanteri?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-12, 12:17   #41
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supermat: Nødvendig for god helse eller juks og fanteri?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg trodde Vibeke Klemetsen var håndballspiller.

Jeg har hørt at man også blir veldig god til å spille håndball ved inntak av supermat.

Fancy matpakker - gå hjem og vogg! Fra nå av sender jeg piller og pulver med ungene i barnehagen!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 12:29   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supermat: Nødvendig for god helse eller juks og fanteri?

Jeg tror en del av frukten og oljer er gode næringskilder, men ikke nødvendigvis bedre enn andre. Jeg syns ikke noe om å bytte ut ordentlig mat med pulver og shakes, og syns kjendisenes omtale av dette kun beviser deres inkompetanse på feltet. Hadde de vært klokere kunne de spist et eple fra eget tre, eller blåbær fra skogen og oppnådd samme effekt, minus forurensningen all importen fører med seg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 13:00   #43
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supermat: Nødvendig for god helse eller juks og fanteri?

Først og fremst en jippo. Jeg kan vedde 1000 kr at de som driver med dette nå har funnet seg noe annet om noen år.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 15:07   #44
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Supermat: Nødvendig for god helse eller juks og fanteri?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Eksen til Daniel Franck
værdame på tvnorge før
Yogainstruktør
Reklamemodell ens
Programledwr for ekstra

Aha, jeg som trodde hun hadde noe med bokserklementsen å gjøre. Hva er ekstra?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 15:14   #45
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supermat: Nødvendig for god helse eller juks og fanteri?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Aha, jeg som trodde hun hadde noe med bokserklementsen å gjøre. Hva er ekstra?

Feil skrevet ser jeg.
https://www.norsk-tipping.no/resultater/extra

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 15:19   #46
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Supermat: Nødvendig for god helse eller juks og fanteri?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Feil skrevet ser jeg.
https://www.norsk-tipping.no/resultater/extra

Den ekstraen, ja. Hun er flink med bilder, rammer og tall, altså.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no