Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Styrk - melk eller ikke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-12, 18:00   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Styrk - melk eller ikke?

Jeg er ikke like flink til å lese kilder som mange av dere. Så jeg håper å få et kritisk blikk på ting. Tine har nå lansert produktet Styrk - en melk uten fett, men med mer kalsium, d-vitamin og proteiner enn vanlig melk.

Er dette ordentlig melk? Kan den brukes til alt melk brukes til? Og sist, men ikke minst: smaker den godt?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 18:07   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Styrk - melk eller ikke?

Det fikk stryk i en blindtest, først og fremst på smak tror jeg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 18:29   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Styrk - melk eller ikke?

Det er en fettfri melk, så, ja - det er melk.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 18:31   #4
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Styrk - melk eller ikke?

Det er ordentlig melk ja, men mer konsentrert om jeg ikke tar helt feil. Den smaker vanlig melk synes jeg. Smaker som ekstra lett, men kanskje litt annen lukt.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 18:52   #5
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Styrk - melk eller ikke?

Jeg vurderte denne i dag.
Om man er på slankern og må ha noe godt så er denne kanskje grei til oboy?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 19:22   #6
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Styrk - melk eller ikke?

Tine lister opp produktets fremragende egenskaper, og der finner vi "hvitere". Jaja.

http://www.tine.no/produkter/nye-pro...y-fettfri-melk

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 20:02   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Styrk - melk eller ikke?

Jeg er ikke noen stor tilhenger av å drikke melk, men jeg liker milkshake osv. og det høres besnærende ut med melk uten fett, og beriket med vitaminer. DET trenger jeg jo, selv om jeg ikke trenger alt fettet. :mumler:
Dessuten liker jeg frokostblanding med melk. Skal testes.

  Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 20:13   #8
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Styrk - melk eller ikke?

Eller så kan du drikke skumma melk, og få i deg vitaminer og mineraler og proteiner gjennom et normalt sunt sammensatt kosthold.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 21:12   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Styrk - melk eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Eller så kan du drikke skumma melk, og få i deg vitaminer og mineraler og proteiner gjennom et normalt sunt sammensatt kosthold.

Skumma melk er for tynt...

  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no