Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Märklin tog og programmering av dette

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-07, 12:06   #1
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Märklin tog og programmering av dette

Storebror har kjøpt et nytt tog til togsettet sitt, men jeg klarer ikke å gå programmert det til å virke. Han har et digitalt startsett med mobilkontroller, og man skal plukke et nytt tog fra databasen og legge det til. Nå har jeg pløyd nettet opp og ned, men pga manglende tysk kunnskaper sliter jeg litt.

Er det noen her som har en mann, en bror eller som selv har god kunnskap om programmering av Märklintog? Alle hjelp mottas med glede.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 13:33   #2
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Märklin tog og programmering av dette

Litt Googling viste meg vegen til Norsk Modelljernbaneforening sitt forum. Dersom de ikke kan hjelpe så kan vel ingen Personlig har jeg ikke peiling.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 13:36   #3
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Märklin tog og programmering av dette

Tusen takk. Da er det vel bare å fyre i vei på et nytt forum. Tror ikke jeg kommer til å henge der

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no