Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sliter dere med å finne mat alle liker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-15, 18:37   #10
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Jeg skjønner deg veldig godt, Cumulus, for vi gar det akkurat sånn hjemme. Legg til at minstemann er liten av vekst og kan godt gå en hel dag uten å spise hvis han ikke får noe av det han liker, og vi har fått beskjed av helsesøster å gi ham ønskediett om det er det som må til. Fantasien min har visse grenser. Men jeg har gitt meg selv et forsett om å lage min mat en gang i uka, og la de andre seile sin egen sjø (med brødskiver). Bare for å holde motivasjonen oppe.

Jeg er nok ikke som Esme, jeg tåler helt fint at jeg og mannen har forskjellige interesser. Jeg blir ikke med på fotball, han blir ikke med meg på opera.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no