Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Jeg er jaggu meg heldig ...

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-08, 21:46   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg er jaggu meg heldig ...

Telefonen ringte nå for litt siden, og en hyggelig engelsktalende dame er i andre enden. Hun skulle overbringe meg den glade beskjeden om at jeg hadde vunnet et gratis cruise i Karibien!!

Tenk det da...her har ikke jeg deltatt i noen konkurranse eller noe annet, og så vinner jeg alikevel... Jeg er sannelig bra heldig


*pakker kofferten*

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 21:46   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er jaggu meg heldig...

Er ALLE slike henvendelser bare tull?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 21:47   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er jaggu meg heldig...

Hmm kanskje det var dem ei venninne av meg ble oppringt av i dag? Hun fikk ei engelskspråklig dame på telefonen som ville at hun skulle stave navnet sitt eller noe sånt, og så snakket hun om noe servey-greier, men venninna mi sa bare "not interested" og la på.
Merkelig hvor mye flott man kan vinne uten å delta i noe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 21:49   #4
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er jaggu meg heldig...

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Er ALLE slike henvendelser bare tull?

Jeg vil si ja, så lenge du ikke har deltatt i noe som har slike premier da. Man får skjelden noe gratis her i verden...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 21:50   #5
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg er jaggu meg heldig...

Bra gjort!

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 21:52   #6
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg er jaggu meg heldig...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg vil si ja, så lenge du ikke har deltatt i noe som har slike premier da. Man får skjelden noe gratis her i verden...

Det er liksom en viss forskjell på å dele ut gratis reflekser og flotte utenlandsreiser ja.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 21:52   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er jaggu meg heldig...

Jeg blir gjerne med deg. Gratis tur og altslags. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 22:03   #8
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er jaggu meg heldig...

Jeg vant en gang tur i nytt og nyttig bladet, bare fordi jeg var abonent.
Svigermor reiste på en slik tur og det var gratis, men det kostet flesk for svigerfar å bli med.
Så tror det er det mange opererer med, for det er ikke så mange som vil reise på utenlandstur alene.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 22:28   #9
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Jeg er jaggu meg heldig...

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Det er liksom en viss forskjell på å dele ut gratis reflekser og flotte utenlandsreiser ja.

Jeg ønsker meg refleks jeg! Skulle ønske jeg gikk forbi noen som delte ut noen snart...

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 22:34   #10
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg er jaggu meg heldig...

T A N S T A A F L
Visdomsord fra en dovegg. Murphys 7. lov, eller noe sånt?
>>There aint no such thing as a free lunch<<

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 23:04   #11
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.377
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er jaggu meg heldig...

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

T A N S T A A F L
Visdomsord fra en dovegg. Murphys 7. lov, eller noe sånt?

Termodynamikkens andre lov, faktisk.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 01:11   #12
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er jaggu meg heldig ...

Vi fikk også en sånn oppringing i dag, og det var seksåringen som tok telefonen. Han ga røret til meg, og en amerikansk damestemme i opptak kom med en oppfordring om å trykke "9" for å få premien min. Da jeg bare la på, ringte jamen "damen" opp en gang til. Litt uvant dette, for jeg har sperret nummeret mitt mot reklame - men det gjelder tydeligvis ikke for utenlandske telefonselgere. Måtte ta en prat med MK etterpå, og forklare at hvis noen han ikke kjenner ringer og ber ham gjøre noe, må han enten gi røret til meg som han gjorde i dag, eller si at de må vente til jeg kan svare.

Kjenner jeg er gretten for dette ennå. Norske telefonselgere er i det minste pålagt å be om å få snakke med et voksent menneske når de ringer - men dersom utenlandske operatører har fritt spillerom kan man jo fort risikere at det kommer oppringinger som barn kan komme til å respondere på uten å skjønne konsekvensene. Det varer antakelig ikke lenge før de skjønner at det kan være lurt å lage opptak med norske stemmer heller.

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 05:17   #13
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg er jaggu meg heldig ...

Søsteren min vant faktisk en tur til Karibien, men hun hadde vært med på et eller annet - svart på et enkelt spørsmål eller deltatt i en undersøkelse elns.
De trodde det heller ikke da de ble oppringt og fortalt at de skulle på ferie.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no