Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Badekar på terrassen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-18, 14:56   #1
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Badekar på terrassen?

Noen som har det?

Jeg blir fryktelig mobbet for det oppblåsbare barnebassenget mitt, men det er mobberen selv som er først oppi for å kjøle seg ned på glovarme dager.

Jeg vil ikke ha basseng eller boblebad. Jeg vil ha det enkelt, vedlikeholdsfritt, og trygt for ungene i nabolaget. Altså har jeg lyst på et badekar. På terrassen. Kun til å kjøle seg ned i.

Enten bygge et inn, eller hvis det er litt pent (typ gamle sinkbadekar med løveføtter e.l.) kan det stå fritt.


Noen som har gjort dette i sin hage/veranda? Alle ideer og innspill mottas med takk- trenger best mulig argumenter for å få gjennomslag hos skeptikeren i heimen. Altså mobberen, den første oppi barnebassenget.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-18, 18:51   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badekar på terrassen?

http://ninasgaleverden.blogspot.no/2...-hage.html?m=1

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-18, 19:50   #3
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Badekar på terrassen?

Se der ja, Tinkadott! Supert- er slike fine bilder som kan overbevise motparten her.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-18, 22:38   #4
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badekar på terrassen?

Jeg har planer! Har kjøpt et badekar men ikke helt kommet så langt/funnet ut hvordan jeg skal gjøre det.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-18, 22:58   #5
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badekar på terrassen?

Jeg pleide drømme om det. Så for meg helårsbasis.

Dere må jo ha ett hver?


Andre muligheter:


Vedlagte bilder
Filtype: jpg 3540233A-4DF7-4D30-A059-A628A5496CC9.jpg (20,7 KB, 75 visninger)
Filtype: jpg 379F36DB-0FC2-440A-A89D-771C60468CF9.jpg (18,2 KB, 74 visninger)
Filtype: jpg A678B38E-5E33-494A-AAA0-3352FAD7AE3C.jpg (14,3 KB, 74 visninger)
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no