Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den beste regnkåpa

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-10, 09:30   #21
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Øyh! Jeg går med sydvest!

Da regner jeg med at det er gangbart!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 09:32   #22
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

:harbruktsydvestimangeårmenerikkeSonjalikevel:

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:39   #23
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

http://www.citycoat.no/tidligere.html

Jeg har lyst på en herifra.

Jeg har regnkåpe fra Citycoat. Får alltid masse skryt for den når jeg har den på meg. Den er ikke veldig pustende i alle fall - skal jeg være litt mer i aktivitet så foretrekker jeg helt klart Bergans-jakken i skikkelig regnvær. Regnkåpa bruker jeg mer sånn til og fra jobb o.l i regnvær

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 11:00   #24
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg har regnkåpe fra Citycoat. Får alltid masse skryt for den når jeg har den på meg. Den er ikke veldig pustende i alle fall - skal jeg være litt mer i aktivitet så foretrekker jeg helt klart Bergans-jakken i skikkelig regnvær. Regnkåpa bruker jeg mer sånn til og fra jobb o.l i regnvær

Takk for info.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 11:21   #25
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har hørt at de skal være pustende, men har altså ikke prøvd selv.

OK. Så bare på hjemmesida at de er lagd av PU-materiale, og det er vel sånn type gummi-aktig som barneregntøy også er lagd av. Men mykt og lett, da.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 14:47   #26
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Er det noe galt med sydvest også nå? Det har jeg brukt i årevis - utrolig mye mer praktisk og behagelig enn hette.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 20:32   #27
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Er det noe galt med sydvest også nå? Det har jeg brukt i årevis - utrolig mye mer praktisk og behagelig enn hette.

Jeg mente ikke å påstå at det var noe galt med det. Jeg lurte oppriktig på om dette var en sånn typisk ting som ser kult ut i reklamen, men som alle vet at egentlig er teit. Men jeg skjønner jo nå at det må være rimelig trendy og hipt og kult, altså!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 21:37   #28
Gardenia
Aktiv
 
Gardenia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 114
Gardenia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

*abonnerer*
er også på jakt etter ny regnkåpe .....

Gardenia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 18:50   #29
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Drar oppigjen denne jeg, er på regnkåpe-jakt!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:36   #30
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Har gode erfaringer med Didriksons sine regnjakker Har denne :

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:55   #31
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Jeg har lyst på Ilse Jacobsen sin Softshell regnkåpe. Den skal både puste og være vannavvisende. Jeg er dog litt usikker på om det er holdbart for meg med bare vannavvisende.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:56   #32
Silver
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 193
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

*følger med litt her*

Jeg er uten etter en vanntet kåpe, ikke vannavisende. Det holder ikke her jeg bor...
Noen som har erfaring med regnkåpe fra:
* Søs Jensen ?
* Jazz ?

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:06   #33
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Noen som har prøvd Skogstad sin?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 09:04   #34
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste regnkåpa



Denne ser skikkelig fin ut! Men den finst vel ikke lenger...? Foresten; litt usikker på om det er regnkåpe da...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 09:30   #35
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Den var lekker, VeraVera!

Jeg abonnerer forresten, er på samme jakt selv ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 09:56   #36
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Jeg kjøpte forøvrig en fin regnkåpe på BikBok i våres, og den kostet bare 500,- ...men jeg har jo rukket å slite den helt ut allerede, for jeg har brukt den i langt mer enn regnvær, så den er helt raknet i fôr mm. Kanskje ikke den beste kvaliteten heller akkurat , så nå vil jeg ha noe som varer!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 10:07   #37
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

VeraVera: Jeg tør påstå den er mye lekrere i virkeligheten. Den har vannsøyle 5000, og funker som bare det, både i regn og oppholdsvær.

De har en ny regnjakke hos Danefae som ser knallfin ut, da!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 10:15   #38
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Norheim: http://www.gsport.no/Produkt/269693(...egnjakke-dame/


Men det må vel være Goretex for at den skal puste vil jeg tro?

Dyrt hjå Gsport! Alt kostar jo 9998!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 10:17   #39
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Dyrt hjå Gsport! Alt kostar jo 9998!



Ja, sannelig!! Men, tekniske problemer ser det ut til ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 10:20   #40
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Jeg fikk Danefæ regnfrakke i bursdagsgave i sommer og er veldig fornøyd. God kvalitet og stilig i tillegg. Og jeg anbefaler også denne butikken, både på nett og IRL :
http://www.madsogmille.dk/shop/vokse...e-regnfrakker/

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no