Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Helvete! Jeg sølte et halvt glass vin på macen

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-08, 00:12   #21
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helvete! Jeg sølte et halvt glass vin på macen

Jeg har hørt noe om å la den ligge på hode og tørke i et par uker, før du prøver å slå den på igjen. Dette tilfellet jeg hørte om var mac og eplejuice mener jeg å huske.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 01:25   #22
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.497
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helvete! Jeg sølte et halvt glass vin på macen

Sjekk med de som henger på forumet på mac1.no, det er garantert noen av dem som har vært borti det samme.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 01:32   #23
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Helvete! Jeg sølte et halvt glass vin på macen

Lærer dere ikke?

Man SKAL ikke drikke\spise atmed pc\mac\what so ever.
det blir øddelagt av 1 glass vann eller 1\2 flaske cola

på vår gammel pc,stasjonær hadde vi faktisk vanntett tastatur

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 02:02   #24
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Helvete! Jeg sølte et halvt glass vin på macen

Jeg sølte en halvliter saft over en en gang. Røsket ut batteriet fort som fy, skrudde fra hverandre hele saken, skylte alle delene lenge i vann, så lot vi de tørke noen døgn, før vi skrudde alt sammen igjen og den virket som bare det. Det var en som var mange år gammel da, så jeg var ikke så redd for den.
Hadde den ikke vært så gammel hadde jeg nok spurt de på mac1 forumet, evnt. levert den inn til eplehuset.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 11:49   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helvete! Jeg sølte et halvt glass vin på macen

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

PS: ang forsikring: skriv i skademelding at noen bikket et glass vin på den. Ikke du.

Jeg fikk igjen på forsikringen da jeg bikket kaffe på en mobil. (jada, jeg ødelegger mobiler). Den gikk dukken av det. Jeg gikk dit den var kjøpt for å sjekke forsikringen, og sa at da at en kaffekopp hadde veltet pga ungene. Jeg hadde ikke type klæbbforsikring, men siden det var andre enn meg som hadde veltet koppen, så var det ikke klæbbfaktor heller.

Forsikringssvindel, med andre ord?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 15:32   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helvete! Jeg sølte et halvt glass vin på macen

La gjerne rødprikkene hagle, men jeg er temmelig sjokkert. Over at du

1. Driver med forsikringssvindel
2. Tør å innrømme det
3. Oppfordrer andre til å gjøre det

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 13:59   #27
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helvete! Jeg sølte et halvt glass vin på macen

Hvis man skal skulle med vann, så bruk batterivann - altså destilert vann. Og dette må tørkes godt, f.eks. med hårføner, men ikke ha spesielt høy varme. Hvis det er noe kliss som sitter fast bør man bruke elektronikkrens som kanskje kan løse det opp litt.

Hvis noe har kortsluttet kan det allerede ha skjedd ganske store skader....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 14:03   #28
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helvete! Jeg sølte et halvt glass vin på macen

På en av mine bærbare pc-er (Lenovo) er det lagt drenering under tastaturet slik at veske som blir sølt kommer rennende ut av hull under maskinen. Det kan godt være at det blir kliss i tastaturet og at det er ubrukelig, men man har i hvert fall skånet maskinens innmat.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 14:05   #29
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helvete! Jeg sølte et halvt glass vin på macen

Å tørke kan være nok hvis det bare er snakk om vann, men det kan lett oppstå korresjon som kan skape dårlig kontakt og kortslutninger. Det kan også være at det ser ut til å fungere sånn i utgangspunktet, men at dette videre skaper stabilitetsproblemer eller at maskinen slutter å fungere helt noen uker etter, selv om den omså har tørket i en uke.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 23:35   #30
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Helvete! Jeg sølte et halvt glass vin på macen

Den overlevde!

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 23:38   #31
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helvete! Jeg sølte et halvt glass vin på macen

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Lærer dere ikke?

Man SKAL ikke drikke\spise atmed pc\mac\what so ever.
det blir øddelagt av 1 glass vann eller 1\2 flaske cola

på vår gammel pc,stasjonær hadde vi faktisk vanntett tastatur

Det skal jeg skaffe meg. Sånt gummitastatur som man kan rulle sammen og skylle under springen. Supert når man har barn.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 00:38   #32
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helvete! Jeg sølte et halvt glass vin på macen

Jeg fikk en halvliter varm kaffe tømt opp min MacBookPro for to år siden. På et fly. Tok ut batteriet straks, tørket den med masse masse servietter og pakket den inn i servietter til vi kom frem. Da la jeg den oppned på et varmt badekarsgulv, og der lå den over helgen og jeg leverte den på godkjent "verksted". De testet den, fant at tastaturet var kortsluttet og at den forøvrig hadde greidd seg. Jeg skiftet tastaturet og maskinen funker like godt den dag i dag.

Og så synes jeg heller ikke noe særlig om Carreras oppfordring til forsikringssvindel.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 10:46   #33
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Helvete! Jeg sølte et halvt glass vin på macen

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Den overlevde!

Det er jo veldig bra da.


Jeg klarer det mest utrolige, fått rødprikk i denne tråden også jeg.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no