Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Spillet Med nebb og klør (Go'boken)

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-09, 20:18   #1
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Spillet Med nebb og klør (Go'boken)

Er det noen som har dette spillet - det som kommer med faktabøkene til Go'boken? Vi har mistet spillereglene og skulle gjerne visst hvordan det er man gjør med disse kortene igjen... Storebror og jeg klarte ikke helt å bli enige.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 21:13   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.691
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spillet Med nebb og klør (Go'boken)

Vi har det. Noe spesielt dere lurer på?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 21:18   #3
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spillet Med nebb og klør (Go'boken)

Flott!

Skal man dele ut ønskeboks-kort før man begynner? Og så legger man ned ett for å flytte?

Hva gjør man når man svarer riktig? (Flytter en gang til, trekker kort, eller?)

Når man kommer på mimekort - hvem er det som skal mime? Er det den som flytter, eller skal h*n gjette?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 21:24   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.691
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spillet Med nebb og klør (Go'boken)

Hver spiller trekker to flytt-kort (ønskebokskort) før spillet begynner.
Man bruker ett kort, og på feltet man lander på får man to valg- bruke et flyttkort til eller løse oppdraget.
Dersom man klarer oppdraget, får man 2 kort man kan bruke neste gang det er spilleren tur.
Det er spilleren som skal utføre mimingen. Den som gjettet riktig får ett flyttkort- dersom noen gjettet riktig får spilleren to flyttkort i premie.

Jeg kan godt scanne reglene på jobb i morgen?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 21:47   #5
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spillet Med nebb og klør (Go'boken)

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Jeg kan godt scanne reglene på jobb i morgen?

Takk for tilbudet. Jeg tror vi klarer oss med svarene du ga over - jeg husker det nå når jeg ser det. Men kanskje jeg kan spørre deg igjen hvis det går i ball for oss en gang til?

Tusen takk for hjelpen.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no