Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tatovering - teit med bokstaver?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-11, 17:05   #41
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Ja, jeg oppfattet det også sånn som Irma.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 17:16   #42
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Jada, dere har rett i det. Men mitt råd til henne er å ikke spørre om råd, egentlig.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 17:18   #43
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Men hvorfor skal man ikke spørre om råd, hvis det er noe man er usikker på? Gjelder dette tatoveringer spesielt, tenker du?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 17:24   #44
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Men hvorfor skal man ikke spørre om råd, hvis det er noe man er usikker på? Gjelder dette tatoveringer spesielt, tenker du?

Klart man kan det!

Jeg synes bare det blir så tilfeldig hva de som er innom denne tråden måtte mene - og jeg ville ikke råde noen til å ta en så viktig beslutning basert på det.

Det gjeder mange andre ting enn tatoveringer også, selvfølgelig.

Men klart, ofte kan det hjelpe å tenke høyt sammen med andre.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 17:26   #45
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.875
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Enden på visa er sikkert at jeg ikke kommer til å tørre å gjøre det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 17:26   #46
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.286
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Jeg synes ikke bokstaver er teit. Ikke plasseringen du ønsker heller. Mitt syn er selvfølgelig farget av at jeg synes tatoveringer er helt greit og at jeg skal ha noe lignende selv. Må bare få designa den først.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 17:56   #47
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Har du virkelig lyst, har du lov. Jeg fikk tattovert to blomster og forbokstavene til barna på leggen i fjor, og jeg ELSKER tattoveringen min. Jeg ville ikke vært den foruten, og kommer garantert til å få flere. Planen er å få tattovert Ordo ab Chao på håndleddet neste sommer.

Har du lagt ut bilde av blomst-tatoveringen? Hadde vært gøy å se noen sånne i praksis.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 19:19   #48
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Enden på visa er sikkert at jeg ikke kommer til å tørre å gjøre det.

Hvorfor skulle du ikke tørre? Redd for at det skal gjøre vondt? Redd for reaksjoner?

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 19:22   #49
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.875
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Hvorfor skulle du ikke tørre? Redd for at det skal gjøre vondt? Redd for reaksjoner?

Redd for at det skal gjøre vondt. Men det kan jo umulig være vondere enn å føde?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 19:23   #50
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Nei det er ikke vondere enn å føde!
Jeg synes ikke det var vondt i det hele tatt.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 19:27   #51
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Voksing er verre

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 19:40   #52
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Redd for at det skal gjøre vondt. Men det kan jo umulig være vondere enn å føde?

Jeg har som sagt tatovering akkurat der du tenker men dog større. Det gjør ikke vondt. Du kjenner det, men vondt er ikke noen god beskrivelse. Ikke om du har en flink tattovør som ikke går for dypt. Jeg blødde ikke engang da jeg tok der. Stol på meg - jeg garanterer.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 19:48   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Personlig liker jeg best tatoveringer som er dekorativt og synes godt. Jeg syns du bør tenke på at små tatoveringer gror igjen i mye større grad enn store, for alle tatoveringer blør litt med åra.

At man ikke går dypt betyr ikke at det er en god tatovør altså, det er ikke alktid positivt at det ikke er dypt. Det viktigste er at det er jevnt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 19:55   #54
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.875
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Jeg tenker ikke at den skal være så liten at den ikke synes, men ikke så stor at det er det eneste man ser på hånda. Jeg er fremdeles veldig i tenkebokse, men mye nærmere en mulig beslutning enn jeg har vært før. Jeg tror mannen synes det er litt teit at jeg vil ha hans forbokstav også.

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg får litt sånn krise-vibber, Sorry!

Krise som i 40-års krise? Eller som i krise ett eller annet med forholdet? Det siste er det definitivt ikke. Men det kan jo være den førstnevnte krisa som gir seg utslag i dette. Ikke vet jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 19:58   #55
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Jeg synes heller ikke det var ekstremt vondt, og jeg har en ganske stor tatovering som gikk over ryggrad og stramme muskler/sener ved nakken. Det var ikke sånn at det spratt fram noen tårer, f.eks. Både fødsler, gallesteinsanfall og halvrøkne leddbånd i kneet gjør betraktelig mere vondt. Men det hjelper å ha en tatovør man er trygg på, så man fjerner redsel fra situasjonen.

Jeg må innrømme at jeg liker best at bokstaver er såpass flettet inn at man nesten må vite at de er der for å se dem, sånn at man mest veit om det sjøl. Det var derfor jeg valgte det for egen del. Men det er klart, smaken er delt, og er det noe som er preget av personlig smak og følelser så er det jo en tatovering!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 20:16   #56
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Hvis mannen din synes det er teit at hans bokstav inkluderes, så ville jeg defintivt ikke har gjort det. Hadde mannen min kommet hjem med mine initialer tatovert, så ville det defintivt ikke vært et ekteskapsforebyggende tiltak.

Det går ikke an å få designet et slags monogram av bokstavene hos en gullsmed eller noe, som kan brukes som smykke? Et smykke kan jo også romme mye følelser og høytid eller hva man nå skal kalle behovet for å vise at man setter de nærmeste høyt, og gjøre noe varig ut av det.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 20:18   #57
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.875
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Han synes ikke det er så teit at han ikke synes det er greit. Men som han sa: Du behøver jo ikke å ta med min bokstav.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 20:40   #58
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Jeg hadde samme plan som deg tidligere i år men bare med barnets bokstav og med en tanke om å få bokstaven flettet inn i en blomst. Her er min tråd: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=111528 Men jeg er for kylling og tørr ikke ta den . Men ønsket er der fortsatt.

Så nei, jeg synes ikke det er teit. Lykke til med valget!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 23:21   #59
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Personlig liker jeg best tatoveringer som er dekorativt og synes godt.

Jeg og. Har noen selv og skal definitivt ha flere.

Men jeg synes ideen din høres veldig fin ut, Anne C.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 00:24   #60
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Få noen til å tegne en til deg, se på den med jevne mellomrom, tegne den på kroppen der du vil ha den og ha den som en leketattoo. Jeg har en tattoo jeg skulle ta i sommer, men når jeg fikk time fikk jeg kalde føtter. Jeg har tatt med meg tegningen hjem, råskisset den på foten, stirret lenge og vel, gjort noen små justeringer o.l.. Neste år satser jeg på at den er printet inn med blekk på foten.

Jeg syntes det vondeste er å ta omrissene på tattooeringene, selve fargeleggingen kjenner du ikke stort til (mulig fordi du på det tidspunktet er helt lammet i huden)

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no