Sv: Bøker lest i 2018
Januar
1. Cathrine Isaac - Her, nå, alltid.
2. Kerry Londsdale - Alt vi vil beholde.
3. Johan Theorin - Sankta psyko.
4. Fausto Brizzi - 100 lykkelige dager.
5. Liane Moriarty - Tre ønsker.
Februar
6. Francesca Hornak - Syv dager med oss.
7. Delphine de Vigan - No og jeg.
8. Clare Swatman - Før du går.
9. Lisa Jewell - Dagen vi møttes.
10. Johan Theorin - Gravrøys.
Mars
11. Arild Nyquist - Ungdom.
12. Joy Fielding - Sin mors datter.
13. Alyson Richman - Timer av fløyel.
14. Jojo Moyes - Fremdeles meg.
15. Lisa Jewell - Arven.
16. Barbara Taylor Bradford - Familiene på cavedon hall.
17. Jørgen Jæger - Guden.
April
18. Jojo Moyes - Påfuglemporiet.
19. Kathrine Webb - Skjulestedene.
20. Clare Macintosh - La meg være.
21. Lisa Jewell - Da jeg fant deg.
22. Mindy Mejia- Den du vil jeg skal være.
Mai
23. Michael Robotham - Lykkelige omstendigheter.
24. Lucinda Riley - Perlesøsteren.
25. Maria Angels Anglada - Fiolinen fra Auschwitz.
26. Monika Nordland Yndestad - Jentene fra balletten.
27. Ayad Akhtar - Begynnelsen på et farvel.
__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
|