Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-10, 00:34   #21
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Jeg liker Jazz fra Ekornes.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 00:35   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Vi har Poäng. :gnien:

Jeg synes dere skulle gå for en slik dobbeltrecliner. Så koselig! Samme mønster som den gamle barnevogna vår og kjøkkengardinene vi hadde på 90-tallet er det også, bare litt forstørret og amerikanisert.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 00:37   #23
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Kan du ikke la ham innrede gjestetoalettet etter sin smak, eller det minste barnerommet. Eller bygge på garasjen og sette stoeln hans der.

ja lan han bygge tv-stue i garasjen - sånn som Doug hadde i kongen av Queens. Da kan han få recliner med flaskeholder i armlenet.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 00:48   #24
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Vi bor på liten plass, så det er dessverre umulig å parkere monstrene et annet sted enn omtrent midt i stua.

mjk, jeg er faktisk enig i at de stolene kanskje kan passe inn i riktig type, om man først skal ha en sværing. Han var enig, bortsett fra at den ikke kan legges ned for middagshvil. Buhu.

Heldigvis var han faktisk også positiv til Jazz, og det var jo ikke verst. Har du peiling på pris, him? Finner det ikke på nettsidene.

Elinblu: sjøtt de føkk øpp!

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 00:59   #25
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.

Heldigvis var han faktisk også positiv til Jazz, og det var jo ikke verst. Har du peiling på pris, him? Finner det ikke på nettsidene

Nei, jeg vet ikke prisen. Det er jo veldig god sittekomfort i stressless. Her er linken til Jazz på sidene til Ekornes. Kanskje du får tak i prisen ved velge trekk og størrelse (de kommer i to størrelser)? Kan uansett være greit å skjekke størrelsen.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 01:07   #26
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Fikk ikke opp prisen, men jeg ser andre modeller ligger rundt 9000 - 12000. Skal sjekke opp mer nøyaktig, dette så slett ikke gærent ut.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 01:07   #27
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Min mann vil helst ha en skikkelig stressless-mastodont, men jeg har nå gitt han lov til å kjøpe denne i grått stoff.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 02:04   #28
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

de fleste menn jeg kjenner vil helst ha en sånn tror jeg. Med et lite minikjøleskap med øl og cola rett ved siden av.

Min mann grøsser like mye til slike som jeg, heldigvisl

De her er faktisk behagelige å sitte i. Om jeg ikke husker feil så har Bolia fotkrakk til dem også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 08:45   #29
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Peel er flotte stoler som er gode å sitte i. De koster bare halvparten av Eames-stolene også.

Jeg har en peel-stol. Ja, den er god å sitte i og lese, men hvis man ønsker å flate ut foran tv`en, så er disse mye bedre (Delta fra Brunstad. Fås også i glatt skinn).

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 09:02   #30
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Han skal jo selvsagt ha en La-Z-Boy Explorer med nettilkobling og koppholder:




Eventuelt en La Z Boy Cool Chair, med ryggvarme, massasje og kjøleskap:

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 09:27   #31
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Vi endte opp med denne saken av en recliner.


Selv ville jeg helst hatt denne:

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 10:31   #32
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

jeg ble egentlig litt glad for at vi har liten nok stue til at recliner og den slags vil ta for stor plass......

Mannen her i huset må se tv fra sofaen som oss andre.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 10:52   #33
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Delta fra Brunstad

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 13:40   #34
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Hele svigerfamilien min har Delta fra Brunstad, og de er veldig gode å sitte i! Fine er de og

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:20   #35
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg drømmer om to Peel-stoler, mens mannen helst vil ha to sånne Delta-stoler. Delta er veldig god å sitte i!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 20:48   #36
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Mauser:

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 21:51   #37
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Mauser

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 00:09   #38
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Jeg har veldig lyst på denne. Spinnaker fra Hødnebø:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 13:29   #39
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Min mann grøsser like mye til slike som jeg, heldigvisl

De her er faktisk behagelige å sitte i. Om jeg ikke husker feil så har Bolia fotkrakk til dem også.

OOC: Jeg har tilsvarende hund (samme rase), men mangler stolen!

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 13:33   #40
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Vi har to sånne som mannen din vil ha, kjøpt før jeg hadde vett til å protestere. De er ikke akkurat pene, og vi er egentlig enige om at når vi får ånden over oss skal de byttes ut. Men de er gode å sitte i altså.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no