Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Koronavirus og ferieplaner

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-20, 15:04   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Jeg er nok ikke helt representativ, men jeg tror jeg skulle klart å idiotsikre at jeg kom innenfor den listen, altså.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 15:05   #22
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Vi er alltid på norgesferie, så vi gjør som vi pleier.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 15:06   #23
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er nok ikke helt representativ, men jeg tror jeg skulle klart å idiotsikre at jeg kom innenfor den listen, altså.

Jo, men her var det vel spesifikt coronafrykt vi snakker om? Jeg hadde ikke tatt for gitt at det ble dekket av Ticket Garanti.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 15:09   #24
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Æsj, dette er veldig vanskelig synes jeg. Jeg er egentlig ikke veldig redd for å bli syk, men jeg begynner å bli litt redd for karantene. Og Lillesøs har diabetes 1 og det stresser meg også litt. Derfor drøyer vi fremdeles med å bestille ferie til Provence i sommer. Planen var å interraile, leie sommerhus og noen hoteller underveis.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 15:12   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jo, men her var det vel spesifikt coronafrykt vi snakker om? Jeg hadde ikke tatt for gitt at det ble dekket av Ticket Garanti.

Poenget er at hvis det ikke er mer corona rundt omkring enn at du klarer å finne en slektning eller noen i området du skal besøke som er syke, uroligheter eller «lignende» så er det a) ikke rare epidemien eller b) man er langt mer protestantisk enn meg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 15:14   #26
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Ah. Jeg besøker helst bare områder fri for slektninger.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 15:15   #27
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Jeg har ikke råd til ferie, men om jeg hadde hatt så hadde jeg nok planlagt norgesferie. Etter mange år utenlands trives jeg uansett godt med det.
Barna skal jo til England, men billetter er ikke bestilt enda så vi får se om det blir noe av.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 15:18   #28
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Vi har planlagt Thailandtur i sommer. Fly er bestilt og betalt. Hus booket og 50% betalt

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 15:40   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Vi bestiller og planlegger som vanlig. Vi skal besøke venner i Sveits i juli. Mulig en tur til Italia først. Satser på at det har brent ut til da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 15:55   #30
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Vi har bestilt flybilletter til Malaga og betalt depositum i leiligheten. Vi reiser så sant ikke UD avbefaler reiser til området, i så fall får vi penger igjen på reiseforsikringen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 15:55   #31
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Vi har ikke bestilt enda (vi er dårligst på å bli enige), så jeg håper prisene går ned. Neida.

Vi vurderer Junaiten, og Trump har jo sagt at det går helt fint. Vil tro vi drar på ferie så lenge ikke de ofisielle reiserådene sier noe annet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 16:56   #32
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Vi har billetter i skuffen til to ukers ferie til Mexico ifm. påsken. Vi reiser så sant det ikke blir frarådet. Sommerferien har jeg ikke kommet til enda.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 17:01   #33
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Vi drar til Hamburg på søndag. Satser på at det går fint. Mest redd for å bli satt i karantene.
Sommerferien er planlagt å skje med campingvogn i Norge. Så det går vel helst godt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 17:14   #34
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Jeg skal til London med eldste i mai, det er bestilt for lenge siden. Går det ikke så går det ikke, vi har helt vanlig reiseforsikring og det er ikke noe å gjøre med nå. Utover det har vi superspeed-billetter i juli og et sommerhus som vi kan avbestille til en gang uti juni eller noe, så ingen av planene våre bør bli så veldig forpurret.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 17:31   #35
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Vi har allerede kjøpt billetter til Malaga (har leilighet der). Kan ikke se for meg at vi ikke reiser, men får nå se det an.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 17:32   #36
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Vi har bestilt 3 uker i malaysia og indonesia for en stund tilbake, men har både flybilletter og hoteller med fulle avbestillingsmuligheter (littebitt utlegg for flyet eneste) så ligger på været og venter. Det er ikke akkurat stedet å dra slik det ser ut nå, men ting kan endre seg.

I verste fall blir det 3 uker i hagen - ikke så ille det heller, tross alt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 17:41   #37
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Vi har bestilt 3 uker i malaysia og indonesia for en stund tilbake, men har både flybilletter og hoteller med fulle avbestillingsmuligheter (littebitt utlegg for flyet eneste) så ligger på været og venter. Det er ikke akkurat stedet å dra slik det ser ut nå, men ting kan endre seg.

I verste fall blir det 3 uker i hagen - ikke så ille det heller, tross alt.

Innen sommeren er det nok ferdig i Asia. Har to kolleger som er i Indonesia mm. nå på jobbreise. Vil tro de kanskje mellomlander i Singapore. Får holde litt avstand til dem når de kommer på jobb til uken.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 17:41   #38
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Sommerferie er alt bestilt og betalt, og jeg kjenner at jeg er ikke mer redd for å bli smitta i Nord-England enn i Norge. Og det er lenge til slutten av juli.

Men påsketur som ikke er helt avklart, den blir det nok ikke noe av.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 17:53   #39
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Vi har bryllupsreiseplaner til Kenya/Tanzania i slutten av mai og planlegger å dra såfremt det blir frarådet. Men har litt karantene-angst. Skal også til London i midten av april.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-20, 17:53   #40
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Vi skal på interrail i sommer og holder på de planene.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no