Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilket album kjøpte du sist?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-07, 20:31   #21
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Jeg er slik en slem downloader, men jeg plukket nå med meg Wolfmother sist jeg var på platekompaniet jeg og. De spiller forøvrig på Sentrum Scene 19. Februar og gjett hvem som har billett

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 20:43   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg kjøpte en samleplate som var på salg med noen gamle 80talls-favoritter: The The.

Er den fortsatt på salg, tro? Er glad i The The, jeg også.

I aint never found peace at the bottom of a glass
Sometimes it seems the more I ask for the less I receive

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 20:50   #23
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg kjøpte en samleplate som var på salg med noen gamle 80talls-favoritter: The The.

Prøvde å søke etter The The på platekompaniet.no ... Jadda... Fikk opp masse annet, men ingenting av The The.

Noen som vil fortelle litt om Wolfmother?

Lagt til:

LilleT: Var det denne:

http://en.wikipedia.org/wiki/45_RPM:...les_of_The_The

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 20:53   #24
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er den fortsatt på salg, tro? Er glad i The The, jeg også.

Jeg finner den faktisk ikke på Platekompaniets sider nå ... Mulig jeg søkte på feil måte. Jeg kjøpte den etter nyttår og den lå blant de CD-ene som er på nettilbud til 59,90.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 20:53   #25
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Prøvde å søke etter The The på platekompaniet.no ... Jadda... Fikk opp masse annet, men ingenting av The The.

Noen som vil fortelle litt om Wolfmother?

Lagt til:

LilleT: Var det denne:

http://en.wikipedia.org/wiki/45_RPM:...les_of_The_The

Jepp!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 20:54   #26
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.088
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Siste jeg kjøpte var den nye til Morten Abel

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 21:32   #27
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.


Noen som vil fortelle litt om Wolfmother?

Javisst! Strålende Australsk 70-talls inspirert psykedelisk rock. En helt fantastisk plate som har gått maaange runder i mp3-spilleren siste året. Liker du moderne rock ala White Stripes eller gamle klassikere som Black Sabbath så vil du elske denne.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 21:37   #28
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Jeg kjøpte Sivert Høiem og Depeche Mode.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 21:37   #29
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Kjøpte den ikke selv, men fikk CD`en til Sivert Høyem i julegave.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 23:27   #30
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Javisst! Strålende Australsk 70-talls inspirert psykedelisk rock. En helt fantastisk plate som har gått maaange runder i mp3-spilleren siste året. Liker du moderne rock ala White Stripes eller gamle klassikere som Black Sabbath så vil du elske denne.

Jeg må innrømme at jeg har begynt å angre litt på at jeg ikke skaffet meg billett til konserten i februar.

Jeg får prøve å trøste meg med Midlake i april, John Dee er vel litt mer min konsertlokalestørrelse også.

Ben "somlekopp" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 07:49   #31
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

80- tallets største hits med Gylne Tider.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 08:04   #32
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Jeg kjøpte Lily Allen. Jeg prøver å stikke innom Platekompaniet en gang i månden og få med meg en 5 plater. Noe som resulterer i stadig behov for nye cd-hyller.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 08:32   #33
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Marit Larsen (kom endelig på det!)

Har lyst på Lily Allen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 08:44   #34
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Jeg fikk Vamp og Bjørn Eidsvåg til jul. Og så kjøpte jeg meg en Mcmusic Hits 2006.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 08:55   #35
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg kjøpte en samleplate som var på salg med noen gamle 80talls-favoritter: The The.

:nostalgisk:

Tror det må ha vært Springsteens Seeger Sessions.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 10:42   #36
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Jeg kjøpte den nye dobbel-cd'n med George Michael.. fin

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 10:53   #37
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.142
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Jeg kjøpte CD'en til "120 Days". Anbefales til de som liker litt sånn psykedelisk musikk.

Samme her, men det var julegave til min kjæreste. Den ligger i hylla mi.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 10:54   #38
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Oi er lenge siden jeg kjøpte cd, siste var vel av Pink.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 11:15   #39
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.530
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Stan Getz og João Gilberto: "Getz/Gilberto". Nyinnspilling av gammel plate. Fin til forsiktig øremassasje.
(er forresten også slem downloader, men denne har jeg ærlig og redelig kjøpt)

Før den tror jeg det var David Holmes. Men det begynner å bli en stund siden.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 17-01-07 kl 11:25.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 11:17   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.530
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Javisst! Strålende Australsk 70-talls inspirert psykedelisk rock. En helt fantastisk plate som har gått maaange runder i mp3-spilleren siste året. Liker du moderne rock ala White Stripes eller gamle klassikere som Black Sabbath så vil du elske denne.

Åh ...!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no