Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Georg Jensen-adventsstaken

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 21:25   #1
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Georg Jensen-adventsstaken

Den har jeg bestillt meg i dag
Nå har jeg siklet på den i mange år, gleder meg til å få den og håper de får den inn til uken.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 21:31   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.111
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Georg Jensen adventstaken

Fin. Den finnes i sort og sølv også, ja?

Heter det ikke adventsstake?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 21:33   #3
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Georg Jensen adventstaken

Kjempefin, jeg har den samme i sort

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 21:37   #4
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Georg Jensen adventstaken

Hvor har du bestilt den?

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 21:38   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.847
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Georg Jensen adventstaken

Den så jeg på Tilbords i forgårs! I sølvfarge.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 21:45   #6
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Georg Jensen adventstaken

Jeg har den i sølv, og den står fremme hele året faktisk.

Så forresten en lignende på Tilbords i Trondheim, men det var en etterligning.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 21:47   #7
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Georg Jensen adventstaken

Season heter den forresten, så jeg sier liksom til meg selv at det er hele året jeg.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 21:56   #8
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Georg Jensen adventstaken

Den er kjempefin - i sølv.

D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 21:59   #9
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Georg Jensen adventstaken



Denne har de på Tilbords. Den synes jeg ikke er like stilren.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:06   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.213
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Georg Jensen adventstaken

Den på Tilbords er hakkete og rar i formen. De "skålene" under lysene ødelegger veldig.

Georg Jensen sin er pen, men hakket for "stilren" for meg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:09   #11
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.111
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Georg Jensen-adventsstaken

Hva koster herligheten, forresten?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:10   #12
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Georg Jensen-adventsstaken

Husker ikke jeg. Har vel fortrengt det.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:12   #13
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.111
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Georg Jensen-adventsstaken

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Husker ikke jeg. Har vel fortrengt det.

Såpass ja...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:13   #14
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Georg Jensen-adventsstaken

Både den og stjernen er finest i sølv, dessverre (eller kanskje heldigvis for oss som har dem) så er det ikke så lett tilgjengelig her.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:15   #15
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Georg Jensen-adventsstaken

Stjernen er den i sølv? Det er jo et fint julegaveønske. Den er så fin.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:18   #16
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Georg Jensen-adventsstaken

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Både den og stjernen er finest i sølv, dessverre (eller kanskje heldigvis for oss som har dem) så er det ikke så lett tilgjengelig her.

Jeg mener jeg så den for ikke så lenge siden på Interia.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:21   #17
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Georg Jensen-adventsstaken

Interia og CI Pedersen fører vel Georg Jensen. CI Pedersen er det eneste glassmagasinet med stort utvalg her i byen iallfall. Der kan jeg gå leeenge og bare se og drømme meg bort. :materialist:

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:21   #18
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Georg Jensen-adventsstaken

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Stjernen er den i sølv? Det er jo et fint julegaveønske. Den er så fin.

Jepp jeg har den i sølv. Kjøpte den i 2000 tror jeg det var så jeg vet ikke om den eksisterer i sølv enda. Herlig å ha den hengende i 23 dager og så feste den på treet etterpå. Litt høytidelig.

Googlet etter priser og på en britisk side fant jeg lysestake og stjerne til £ 66 så ikke helt billig.

Men det blir jo 7 ende året vi bruker den i år, og vi kjøper nok aldri en annen trestjerne.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:23   #19
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Georg Jensen-adventsstaken

ad. de snobbe/ harry trådene. Hånler av hvor patetisk opptatt jeg er av å stresse at jeg kjøpte denne greia tidlig.

Noe så utrolig patetisk.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:24   #20
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Georg Jensen-adventsstaken

Jeg tok forresten Scandinavian Seaways til Danmark i sommer, og der kjøpte jeg fat av Georg Jensen. Der var også lysestaken. Det var mye billigere. Iallfall 40% mindre enn her hjemme. Jeg så jo ikke etter stjerne engang. :dummemeg:

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no