Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 22:52   #61
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.720
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Du har rett. Grilldress er blanke nylon dresser.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:52   #62
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Mannen din driter seg ut.

Går det an å rødprikke mannen til Go/jenta?

: påvirket av alle prikketråder:

  Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 23:00   #63
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Du har selvfølgelig rett!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 13:08   #64
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.787
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Altså, man griller da ikke i velourdress? Og ikke er velourdressene overrepresentert på campingplasser (har ikke forskning å bygge den på altså), ikke finnes de for menn (håper jeg ( ), og ikke er de i bruk av ektepar på 50+ som går kveldstur med like klær. Grilldress er og blir grilldress. Kosedress er noe helt annet.

Joda, velourdresser er veldig vanlige blant campingvognfolket, iallfall de danske (har ikke vært på norske campinplasser). Fruen går ofte på kveldstur i velourdress, mens mannen bruker olabukse. Dette har jeg peling på etter mange års campingferier.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 21:17   #65
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Eventuelt disse


Var disse menn ikke i NRK med deres "grilldressklubb" ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 21:32   #66
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.867
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Jeg er enig i at det må være en kosedress, men skjønner også mannen din.

Hvis Albertine har veldig god hukommelse, husker hun kanskje at hun mobbet meg og mannen en gang hun observerte oss joggende sammen midt på 90-tallet. Hun ropte nemlig etter oss "ha-ha, der kommer dere, ja, i like treningsdresser!" Dette var faktisk ikke tilfelle, selv om jeg må innrømme at fargene var snarlike, med svart/mørkeblå bunnfarge og karakteristiske detaljer i märthabryllupsfargene (dette var lenge før bryllupet). Jeg hadde fått min (i uhyre klam nylon, fra Frank Shorter) i 20-årsgave av gamlekjæresten, mens mannen hadde påskriften HMK Kongens garde på ryggen av sin dress (i en langt lettere stoffkvalitet).

Det er som kjent harry at par har like treningsdresser, og muligens var mobbingen fra Albertine en medvirkende årsak til at samjogging aldri senere har blitt praktisert i dette parforholdet (til tross for at jeg er en pasjonert jogger). Videre må jeg krype til korset og innrømme at dressene våre utvilsomt faller i kategorien "grilldress", i alle fall i etterpåklokskapens lys.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 01:08   #67
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Mannen min mobber meg,
Hva mener dere??

Gå fra ham straks og med det samme. Det er typisk psykopatadferd. Først bryter han deg ned psykisk. Neste skritt blir fysisk vold. Kom deg unna mens du kan

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no