Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Look Fantastic og varene som forsvant

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-06, 12:58   #21
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Look Fantastic og varene som forsvant

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.



Det har tatt ikke mindre 5 måneder, nærmere 20 mailer og MYE klaging. men det ordnet seg. Nå skal Mimmen få sin gode myke hud tilbake.

Å, herregud, det var jammen lang tid. Håper virkelig at denne pakka kommer fram da.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 13:51   #22
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Look Fantastic og varene som forsvant

Da får vi virkelig håpe den kommer frem

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 13:55   #23
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Look Fantastic og varene som forsvant

Det tok jaggu tid!

Jeg har vært veldig fornøyd med både leveranser og servicegrad fra LF. Nå prøver jeg å holde meg under tollgrensen etter å ha bommet på det tidligere i år.

Bra at de ordnet opp tilsutt...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 14:21   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Look Fantastic og varene som forsvant

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.


Det har tatt ikke mindre 5 måneder, nærmere 20 mailer og MYE klaging. men det ordnet seg. Nå skal Mimmen få sin gode myke hud tilbake.

Jeg fikk hårproduktene mine i forrige uke. Tre og en halv måned og vel så det etter at jeg betalte.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 16:33   #25
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Look Fantastic og varene som forsvant

Surt med varer som forsvinner ja....

Jeg handler aldri mer på Ebay, etter at jeg mer enn et år etter at jeg kjøpte en vare der, fortsatt ikke har motatt den. Han sa hele tiden at han hadde sendt, fått pakken i retur, lurte på om jeg hadde oppgitt feil adresse til han osv. Latet som han sendte på nytt men kunne aldri opplyse noe referansenummer på sendingen eller noe.
Selgeren var så plutselig ikke registrert lenger, så var han registrert under nytt navn, og i ettertid har jeg ved hjelp av eget detektivarbeid funnet ut at han driver STORT med flere forskjellige brukernavn, adresser, emailadresser osv.
Jeg betalte via PayPal som liksom skal være det tryggeste, har klaget opp og ned i mente og hele veien gjort Ebay oppmerksom på denne svindleren som ikke sender varene, men bare registrerer seg på nytt hele tiden, men ingenting skjer.
Never again Ebay.

Fullstendig avsporing forøvrig, men mått bare få ut min vrede over en useriøs internett-butikk.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 20:42   #26
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Look Fantastic og varene som forsvant

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Surt med varer som forsvinner ja....

Jeg handler aldri mer på Ebay, etter at jeg mer enn et år etter at jeg kjøpte en vare der, fortsatt ikke har motatt den. Han sa hele tiden at han hadde sendt, fått pakken i retur, lurte på om jeg hadde oppgitt feil adresse til han osv. Latet som han sendte på nytt men kunne aldri opplyse noe referansenummer på sendingen eller noe.
Selgeren var så plutselig ikke registrert lenger, så var han registrert under nytt navn, og i ettertid har jeg ved hjelp av eget detektivarbeid funnet ut at han driver STORT med flere forskjellige brukernavn, adresser, emailadresser osv.
Jeg betalte via PayPal som liksom skal være det tryggeste, har klaget opp og ned i mente og hele veien gjort Ebay oppmerksom på denne svindleren som ikke sender varene, men bare registrerer seg på nytt hele tiden, men ingenting skjer.
Never again Ebay.

Fullstendig avsporing forøvrig, men mått bare få ut min vrede over en useriøs internett-butikk.

Jeg tør heller ikke handle på e-bay eller finn.no medmindre jeg kan hente varene selv. Handler ellers en del på nettet (inn- og utlandet) og har stort sett bare bra erfaringer.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no