Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp meg å bli ny!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-07, 09:06   #1
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å bli ny!

Converse, jeans og t-skjortejente på 25 år treng krisehjelp for å få ein noko meir feminin stil
Kva er typisk kvardagssminke, hårstyling og kvardagskle for deg?
Haugtussa: du veit kor eg ser ut ... :utfordrar:

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 22:46   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å bli ny!

Ta med deg penger/kort og gå i en butikk og si at du trenger ny og mer feminin stil.

Jeg var vel omtrent som deg (uten converse) og har nå endret vaner. Jeg gikk til frisøren og sa:"klipp meg", jeg gikk i butikken og sa "kle meg" og jeg gikk på parfymeri og sa "anbefal meg en god mascara og sminkefjerner".

Jeg fikk det som jeg ville og er superfornøyd så langt. I tillegg har jeg kjøpt meg støvletter med hæl (utenkelig for bare få måneder siden) som jeg faktisk bruker hver dag (nesten)

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 16:11   #3
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg å bli ny!

Vi liker litt av det samme ser jeg. Når jeg skal bli mer "damete" så tar jeg på meg støvletter med heler(vagabond har mange gode), har buksa nedi, evt drar på meg et jeansskjørt. Så har jeg skinnjakke i samme farge som skoene.
Litt søte skjorter, mer bling-bling og detaljer syntes jeg også er mer feminint.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 17:21   #4
Mumriel
Perspektivutvider
 
Mumriel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 272
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Sv: Hjelp meg å bli ny!

En dame som pleide ha bli-ny i KK holder til like borti her. Hun tilbyr bli-ny i butikken sin og har frisøren på bakrommet. Sikkert flere slike tilbud rundt om, om du er interesert i proffesjonell hjelp da ...

__________________
Ikke la ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak dette innlegget.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no