Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gylne tider, igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-06, 09:06   #21
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gyldne tider, igjen.

Jeg går jo glipp av alle de gode gamle klassikerene jeg

De kunne jo lagt programmet litt tidligere på kvelden da, så en sliten,gravid som legger seg åtte, kunne fått sett det...

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 09:12   #22
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gyldne tider, igjen.

Å pokker, visste det var noe jeg gikk glipp av da jeg blekka ut klokka halv 9 i går kveld...

(Sånn går det når internet er borte, og jeg ikke får opp tv-programmet på dagbladet.no... )

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 09:13   #23
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gyldne tider, igjen.

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg går jo glipp av alle de gode gamle klassikerene jeg

De kunne jo lagt programmet litt tidligere på kvelden da, så en sliten,gravid som legger seg åtte, kunne fått sett det...

Bare vent et års tid, da holder du kanskje ut helt til 20:30 du også!

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 09:20   #24
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gyldne tider, igjen.

Jeg synes det er sååå koselig å se på programmene deres. Husker jeg hadde skikkelig dilla på Kim Wildes "You keep me hanging on".

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 09:27   #25
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gyldne tider, igjen

Ja det er henrivende å bli ført tilbake til 80 tallet. Kim Wilde var mitt o store forbilde ! Så henne var det morsomt å se igjen. Spesielt at hun var blitt et hagemenneske!

Men var det bare jeg som reagerte på Øivind Mund i reportasjen med Samantha Fox.. var han ikke litt ekkel der .. ?? Dog med en beruset miss Fox....

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 09:41   #26
Tia
Fullverdig medlem
 
Tia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 37
Tia er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Gyldne tider, igjen

Programmet heter "Gylne tider". : pirker:

Det er et program jeg må ha med meg ja.
Men, jeg føler meg litt gammel ettersom jeg husker alle, liksom.

Tia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:20   #27
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gyldne tider, igjen

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Men var det bare jeg som reagerte på Øivind Mund i reportasjen med Samantha Fox.. var han ikke litt ekkel der .. ?? Dog med en beruset miss Fox....

Ekkel?? Hvordan da?


Selv satt jeg henført og så på de gamle opptakene av Andrew Mc.Carthy og Al Corley. De var store helter. Men de var dog ikke like søte i dag. Akk ja ...


Og forresten, Ruby Wax hårsår??? Jeg har mine tvil. Jeg synes ikke Mel Smith gikk for langt i den historien, egentlig, sett ut i fra hvem han er. Men at han var en smule brisen, *det* er det vel ingen tvil om.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:40   #28
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gyldne tider, igjen

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ekkel?? Hvordan da?


Selv satt jeg henført og så på de gamle opptakene av Andrew Mc.Carthy og Al Corley. De var store helter. Men de var dog ikke like søte i dag. Akk ja ...


Nei jeg synes bare han gjorde seg litt til... men jeg tar sikkert feil.

Andrew McCarthy ja.. sukk!! Det var helten sin det ja!
Ikke den samme i dag nei ..
Jeg kjenner jeg får tårer i øynene bare jeg hører kjenningsmelodien til St.Elmos Fire..sukk!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 11:01   #29
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gyldne tider, igjen

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Jeg kjenner jeg får tårer i øynene bare jeg hører kjenningsmelodien til St.Elmos Fire..sukk!

Jeg har sett St. Elmos fire nærmere 30 ganger. Det er jo ingen STOR film, men for meg er det tidenes film. Jeg husker jeg så den og tenkte at "ah, så det er SÅNNE problemer man får å stri med når man flytter hjemmefra". Ha ha ... særlig!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 11:03   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gylne tider, igjen

Pokker! Går dette i reprise?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 11:04   #31
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gylne tider, igjen

Jeg synes ikke at Andrew McCarthy var så verst nå heller jeg.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 11:07   #32
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gylne tider, igjen

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Jeg synes ikke at Andrew McCarthy var så verst nå heller jeg.

Bedre enn Al Corley :SKUFFET!!!!!:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 11:07   #33
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gylne tider, igjen

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Bedre enn Al Corley :SKUFFET!!!!!:

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 11:07   #34
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gylne tider, igjen

Et program man bare må ha med seg
Selv om jeg var i yngste laget i begynnelsen på 80-tallet så er jeg digger jeg 80-tallet. Så mye bra musikk

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 12:02   #35
Tia
Fullverdig medlem
 
Tia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 37
Tia er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Gylne tider, igjen

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Jeg synes ikke at Andrew McCarthy var så verst nå heller jeg.

Enig. Han hadde jo knapt forandret seg.

Tia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 12:03   #36
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gylne tider, igjen

Neste søndag kommer Duane Loken!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 12:05   #37
Tia
Fullverdig medlem
 
Tia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 37
Tia er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Gylne tider, igjen

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Neste søndag kommer Duane Loken!

Ååå, han husker jeg. Var visst på konsert med han en gang i tiden jeg.

Tia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 12:23   #38
Ceridal
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 30
Ceridal har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gyldne tider, igjen.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg og - egentlig... Satt og fulgte ekstra godt med dama, siden jeg hadde lest intervjuet - og hun virka jo bare søt og hyggelig,
men - som du sier - noe pågående.

Bra jobba med det intervjuet, med andre ord!

Samme her. Ventet på noen "slip ups".

Ble overrasket over at Al Corley (Steven Carrington) var 50 år. Han så ut som om han var i slutten av 30 årene.

Ceridal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 14:27   #39
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gyldne tider, igjen

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har sett St. Elmos fire nærmere 30 ganger. Det er jo ingen STOR film, men for meg er det tidenes film. Jeg husker jeg så den og tenkte at "ah, så det er SÅNNE problemer man får å stri med når man flytter hjemmefra". Ha ha ... særlig!


Ja det tenkte jeg også.. Fremtiden var ukjent og skummel.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 14:44   #40
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gyldne tider, igjen.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg og - egentlig... Satt og fulgte ekstra godt med dama, siden jeg hadde lest intervjuet - og hun virka jo bare søt og hyggelig,
men - som du sier - noe pågående.

Ja, og temmelig smal i øynene .


Jeg mimrer hver søndag .

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no