Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gylne tider, igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 22:13   #41
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gylne tider, igjen

Fillernpokkern, hvorfor glemmer jeg alltid den serien!?
Jeg følger i det minste med på det som går på NRK torsdager, der de tar for seg hvert år fra 80-tallet.

Andrew Mc Carthy? Dere mener vel Andrew Ridgeley.... Sussebassen min i 1984.



Jeg husker nemlig ikke hvem Andrew Mc Carthy er.


Ang Samantha Fox, så hørte jeg på radio for et par uker siden at hun smekka til den norske reporteren da han stilte et litt nærgående seksuelt spørsmål. Jeg er superdistré og husker ikke helt hva det gjalt, men radioreporteren (som hadde programmet forrige uke) ble litt satt ut for han skjønte ikke helt at han gikk over streken.

Jeg hadde en kassett med Kim Wilde, inneholdt bl.a "She hasn´t got time for you" + mange andre melankolske låter, som jeg hørte mye på.

Men, mens vi mimrer - jeg hørte mye på radioen. Husker dere "Ungdommens Radioavis", "Hei!" og "Albin"? Brødrene Stoltenberg var utrolig morsomme (Robert og Harald), og kjempeflinke til å imitere bl.a Ingrid Espelid Hovig.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:17   #42
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gylne tider, igjen

Sist søndag satt jeg og så dette sammen med Mannen, og konkluderte med at vi har blitt gamle. Tenk, nå lager de mimreprogrammer myntet på vår generasjon.

*lader opp til førtiårskrisen*

  Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:23   #43
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gylne tider, igjen

Amelie:

Her er Andrew McCarthy:



Jeg husker forresten veldig godt de radioprogrammene du nevnte. Pluss et pop-program som het Radio Radio.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:32   #44
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gylne tider, igjen

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Amelie:

Her er Andrew McCarthy:



Jeg husker forresten veldig godt de radioprogrammene du nevnte. Pluss et pop-program som het Radio Radio.

Radio Radio, med Beranek?
Spilte Andrew Mc Carthy i film - eller hva var han kjent for?
Nobelpris i fysikk 1983?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:35   #45
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gylne tider, igjen

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Radio Radio, med Beranek?
Spilte Andrew Mc Carthy i film - eller hva var han kjent for?
Nobelpris i fysikk 1983?

Radio Radio med Steinar Fjeld, husker jeg i alle fall. Mulig Beranek hadde noe med saken å gjøre også?

Andrew mcCarthy spilte i St Elmo's Fire og Pretty in Pink.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:42   #46
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gylne tider, igjen

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Radio Radio med Steinar Fjeld, husker jeg i alle fall. Mulig Beranek hadde noe med saken å gjøre også?

Andrew mcCarthy spilte i St Elmo's Fire og Pretty in Pink.

Ja! Seffern!! Nå husker jeg jo!

Beranek hadde et radioprogram også. Hm. Jo - det var Radio Radio!
Jeg tok opp på kassett, og jeg husker plutselig Beranek si (med typisk Beranek-stemme): "Radio Radio! - når helt ned til Amsterdam!" (han hadde en lytter i Amsterdam)

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no