Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Nappe øynebryn

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-06, 16:34   #41
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Det ble ikke tatt "Før" bilde, fordi datteren min lå og sov ... hun har det ikke helt greit for tiden og jeg ville ikke vekke henne
Det ble utrolig bra, men det var vondt ... tårene rant og jeg følte meg ganske dum

Resultatet ble knallbra

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 17:07   #42
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Det er vondt den første gangen ja, men så blir du mer herdet! Akkurat som voks egentlig j**** vondt første gangen, men greit etter hvert.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 10:09   #43
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Det ble ikke tatt "Før" bilde, fordi datteren min lå og sov ... hun har det ikke helt greit for tiden og jeg ville ikke vekke henne
Det ble utrolig bra, men det var vondt ... tårene rant og jeg følte meg ganske dum

Resultatet ble knallbra

Men hvor er etter-bildet?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 10:18   #44
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nappe øynebryn

En kollega av meg på jobben er utdannet frisør.
Hun klipper meg og fikser bryna og farger de.
Men hun napper ikke.
Hun bruker en "kniv" og skjærer.
Ikke vondt og tar kortere tid, samt at det blir et veldig godt resultat.
Og en blir ikke rød og hoven over øyet.

Jeg napper nå selv for å holde det vedlike. Jeg tør ikke bruke den metoden hun bruker, så stø på handa er jeg ikke.

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 00:09   #45
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Sikkert greit å få noen til å gjøre det for deg første gangen, slik at du får det gjort riktig.
Jeg synes det er ganske ubehagelig og til tider vondt når andre gjør det, mens gjør jeg det selv er det ikke vondt i det hele tatt. Fort gjort er det også.

Anbefaler Vitry pinsett, den koster litt, men er genial!


Er det virkelig (store) forskjeller på pinsetter altså?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 00:10   #46
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Er det virkelig (store) forskjeller på pinsetter altså?

Jeg har i alle fall hatt min i flere år, og den "glipper" ikke på samme måte som mine tidligere...

Men er absolutt ingen pinsettekspert!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 08:52   #47
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Jeg har i alle fall hatt min i flere år, og den "glipper" ikke på samme måte som mine tidligere...

Men er absolutt ingen pinsettekspert!

Jeg synes også denne pinsetten er den beste jeg har hatt, men selv den virker litt sløvere enn før. Jeg får liksom ikke tak i håret på sammen måte lenger.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 09:18   #48
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Jeg har bare en HM pinsett. Napper fem bryn i mnd ca, så holder for mitt bruk tror jeg...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-06, 08:03   #49
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Hvor får man tak i Vitry-pinsetter da?

Voksing er ikke en mulighet for meg i hvert fall. Jeg ble vokset på haka en gang og fikk blodutredelser over nesten hele nedre halvdel av ansiktet. Jeg så skambanka ut.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-06, 21:06   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Jeg kjøpte denne pinsetten på et vanlig parfymeri, var det Estetique, mon tro? Den kostet 150 kroner, men er bedre enn alle andre jeg har prøvd, og jeg er i grunnen ingen stor øyebrynnapper.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-06, 21:22   #51
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Å svi bort øyenbryn er veldig effektfullt, har jeg hørt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 17:31   #52
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Å svi bort øyenbryn er veldig effektfullt, har jeg hørt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 11:01   #53
devon
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 92
devon har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg liker best å vokse bryna. Det blir mye renere linjer føler jeg ... Og så går det raskt og greit!

Jepp, jeg går til hudpleier og får vokset mine, har prøvd napping, men voks er bedre. Det må etternappes litt og resultatet blir svært bra

devon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 11:20   #54
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Jeg er veldig fornøyd med napping, og linjene blir svært rene og pene når jeg får det gjort i salong. Vanskelig å gjøre det så bra selv, syns jeg. Jeg vokset leggene hos hudpleier en gang for noen år siden, og ble gående hele sommeren med store kløende utslett og sår. Voks over øynene: Nei takk!
Så mitt råd er å teste først om man tåler voksen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no