Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

MER rynker

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-06, 23:17   #1
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

MER rynker

Etter fødselen har jeg bare fått mer og mer rynker, spesielt rundt øynene. Jenta er 5 måneder nå. Hvordan i huleste skal jeg se ut når hun er 10 mnd??

Huden har blitt ordentlig tørr og håret faller av i massevis...MASSEVIS!!

Er det noen kjerringråd, kremer, masker, foundation, som reduserer/skjuler rynkene litt? Noen som har erfaring med å få rynker så fort?
Heldigvis har neglene holdt seg bank i bordet...

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 23:35   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MER rynker

Rynker under øynene indikerer ofte at man drikker for lite, og det er vel ikke usansynlig i og med at du har en som drikker av deg (og du kansje svetter mer også som mange ammende gjør).

En venninne av meg bruker en shampo (eller kur?) fra frisøren som skal hjelpe på håravfall fordi hun mistet så mye etter fødselen, og hun sier den hjelper.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 23:38   #3
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MER rynker

Jeg fikk den sjampoen til jul av en hjelsom venninne Har begynt å bruke den, tar vel litt tid før jeg merker resultater.

Føler jeg drikker mye vann, men kan nok alltids bli flinkere til det

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no