Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kule/snertne/høye/flotte/fine sko(merker) til oss med problemføtter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-16, 23:40   #21
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kule/snertne/høye/flotte/fine sko(merker) til oss med problemføtter?

Min mor har Hallux valgus, og bruker sko fra Rieker. Det var visst en åpenbaring for henne da hun oppdaget de skoene.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-16, 11:50   #22
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kule/snertne/høye/flotte/fine sko(merker) til oss med problemføtter?

Jeg har, etter tipset høyere opp i tråden, kjøpt to par sko fra Legero. Fantastiske! Jeg har virkelig brede føtter, og en håpløs hæl (operert for Haglunds) og skoene er nydelige å gå i selv med innleggskile. Jeg kjøpte mine hos Brandos.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-16, 13:31   #23
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Kule/snertne/høye/flotte/fine sko(merker) til oss med problemføtter?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg har, etter tipset høyere opp i tråden, kjøpt to par sko fra Legero. Fantastiske! Jeg har virkelig brede føtter, og en håpløs hæl (operert for Haglunds) og skoene er nydelige å gå i selv med innleggskile. Jeg kjøpte mine hos Brandos.

Vet du om alle Legero-skoene har bred lest? Jeg har bred lest og er høy over vrista, så sko er et lite mareritt! Vil du vise fram hvilke du har kjøpt?

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-16, 14:23   #24
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kule/snertne/høye/flotte/fine sko(merker) til oss med problemføtter?

Disse: http://www.brandos.no/tino-denim.html og http://www.brandos.no/tanaro-beige.html Begge er gode over vristen og i bredden, men de blå er litt strammere rundt hælen. Jeg har et relativt ferskt operasjonssår der, så det blir litt ømt.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 11:40   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule/snertne/høye/flotte/fine sko(merker) til oss med problemføtter?

Ny skosesong' har dere noen nye tips?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 12:19   #26
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule/snertne/høye/flotte/fine sko(merker) til oss med problemføtter?

For en fantastisk tråd Jeg sliter også med dårlige knær (idrettsknær som ustabile uten leddbånd og korsbånd) brede føtter og hallux valgus, og bor i Nike Lunarglide hele året. Jeg vil også ha pene sko og skal sjekke ut lenkene, takk

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 19:04   #27
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Kule/snertne/høye/flotte/fine sko(merker) til oss med problemføtter?

Har ikke prøvd dem selv, men har noen kollegaer med problemføtter, og de snakker veldig varmt om fitflop.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 21:11   #28
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kule/snertne/høye/flotte/fine sko(merker) til oss med problemføtter?

Jeg bor i mine Ecco biom gtx. God demping.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-17, 21:24   #29
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule/snertne/høye/flotte/fine sko(merker) til oss med problemføtter?

Elsker Nudeskoene mine. Modellen heter "Hilda".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 01:20   #30
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kule/snertne/høye/flotte/fine sko(merker) til oss med problemføtter?

Falt pladask for disse; Rieker Sydney. Kjempefornøyd med dem.


Sist redigert av Pegasus : 05-03-18 kl 16:23.
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 10:09   #31
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kule/snertne/høye/flotte/fine sko(merker) til oss med problemføtter?

Jeg har brede, sære føtter og sverger til Fly London. Alle jeg har kjøpt (og det har blitt noen par) er gode på foten. Også er de kule. Brandos har stort utvalg: https://www.brandos.no/sko/?q=fly%20london

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-17, 17:33   #32
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kule/snertne/høye/flotte/fine sko(merker) til oss med problemføtter?

Jeg har god erfaring med El Naturalista, men de er jo for spesielt interesserte (for eksempel meg).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no