Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone: får ikke til å bytte til gammel appleid for finn iPhone og icloud

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-16, 11:22   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iPhone: får ikke til å bytte til gammel appleid for finn iPhone og icloud

Håper overskriften er dekkende.

Jeg byttet mailadresse, måtte dermed også bytte Apple-id og fikk etter litt plunder til å bytte det sånn at det funker på app store.

Men ikke pokker om jeg får det til på iCloud! Det verste er at jeg tror den HAR funket, men ikke nå mer. Jeg har oppgradert, for det stod det på Apple-sidene at man skulle gjøre, og så skal jeg visst prøve å logge ut av iCloud. Men da vil den også logge ut av finn min iPhone, først, og når jeg prøver å skru av finn min iPhone, så vil den OGSÅ bruke den gamle Apple-id-en, og der står jeg.


__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no