Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Holdbar neglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-12, 22:24   #241
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Denne var fin, eller... kanskje ikke som neglelakk? Men fargen var fin


Det er jo den jeg har kjøpt i dag jo!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 08:35   #242
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Håper de har denne på Vita!

De hadde den hvertfall her

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 19:57   #243
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Ohoi, den seche-vite overlakken er holdbar! Jeg la neglelakk på onsdag og den holdt helt til søndag uten å bli stygg! Da var den slitt i tuppene, og idag skallet den så nå var det på med ny. Deborah lippmann-neglelakken

Sånn glitterlakk er egentlig veldig, veldig vanskelig å få jevnt synes jeg. Tips? Det kan hende jeg tok på litt mye om gangen kanskje, jeg ble så besatt av paljettene og fikk nok litt anfall av mer!mer!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 21:13   #244
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vil du ha den i chrome, ikke bare i metallic sølv? Det nærmeste jeg har funnet er denne:


Også har du Minx da, men det tror jeg i hovedsak er løsnegler.

Har du (eller noen andre?) prøved dette merket? Jeg kjøpte en blå og en sølv fra China Glaze nå i helga, men til tross for at fargene er kule så er de tilsynelatende ikke like bra som OPI og Dior, men nå er jeg kanskje særlig fan av de to, da.

Jeg prøver meg med et tredje lag og litt tålmodighet.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 10:26   #245
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Har du (eller noen andre?) prøved dette merket? Jeg kjøpte en blå og en sølv fra China Glaze nå i helga, men til tross for at fargene er kule så er de tilsynelatende ikke like bra som OPI og Dior, men nå er jeg kanskje særlig fan av de to, da.

Jeg fikk lakket neglene mine gule med dette merket i fjor sommer av manikyristen. Den satt bra, men jeg syns ikke fargen var så veldig pen, egentlig. Jeg er også veldig fan av OPI, jeg syns fargene er veldig pene, også dekker de fint.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 16:19   #246
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

40% på Essie på Blivakker.no i dag!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 22:32   #247
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

På tide å få liv i denne tråden igjen? Jeg har bestemt meg for å bli en som bruker neglelakk, og har gått til innkjøp av Chanels Black Pearl. Jada, jeg henger langt etter, men jeg liker den kjempegodt.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 09:50   #248
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Black Pearl er en storfavoritt her. Jeg hadde den på tærne i Spania denne uken, og syntes det var veldig pent i nude sandaler.

Jeg trenger en ny, gøy til å bruke nå i vår. Jeg har brukt den nye rosa til Chanel, May, og den var fin. Men jeg vil ha noe litt sprekere også.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 12:32   #249
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg har gått litt amokk i nettbutikk... Fant tre flotte farger i Essi som jeg bare måtte ha. Gleder meg til å få dem og til å teste de.



Decadent Diva (bildet over), It's Genius (en dyp lilla ser det ut til) og Antique Rose. Jeg er ingen rosadame, men jeg tror den kan være fin likevel.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 14:45   #250
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Nå har jeg prøvd to fra Chanel, Black Pearl og Graphite. Begge holder flott på meg, i flere dager. Også har jeg gått litt bananas (det skulle bare mangle!) og kjøpt to fra Essie i går:


Essie Pearly White


Essie Trophy Wife

Den hvite skal jeg prøve i dag og se om den er så holdbar som dere skryter av i denne tråden!

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 21:55   #251
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg er så begeistret for de Deborah Lippmannlakkene. Jeg må bare skryte litt. Bær over med en stakkar.

  Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 13:13   #252
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

På tide å få liv i denne tråden igjen? Jeg har bestemt meg for å bli en som bruker neglelakk, og har gått til innkjøp av Chanels Black Pearl. Jada, jeg henger langt etter, men jeg liker den kjempegodt.

Jeg har hatt Black Pearl lenge, og bruker den fremdeles mye. Det er en veldig anvennelig farge, og har hatt den på tærne i nesten hele sommer. den holder seg også ganske så godt hvis man bare får la den tørke ordentlig før "bruk".

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 17:11   #253
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg har oransje tær for tiden. Diors "Aloha" oser sommer!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 18:19   #254
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jøss, er det sånn nå at man bare skal male litt av neglen?


Det samme tenkte jeg også

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no