Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Holdbar neglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 17:56   #21
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Cubus sin billige 39 for 2 eller 25 for 1? Noe sånt... Holder iallefall greit til den prisen! Over -og underlakken er også ok.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 18:03   #22
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Denn hadde de når jeg løp gjennom Ski storsenter i dag. Tenkte jeg skulle kjøpe den med på vei ut, men jaggu glemte ikke svimehodet hele greia på vei ut. Jaja, bedre lykke neste gang jeg er innom...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 18:33   #23
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

*suger til meg tips og råd*

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:56   #24
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

509. Den er veldig din farge, altså.

509 er bare MÅ-HA akkurat nå Skikkelig tøff farge!

Jeg er tilhenger av Chanel, OPI og Creative neglelakker.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:58   #25
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Denne er også lekker, men vanskelig å få tak i


Neida 505 er sååå vår-2010 og den er kjempelett å få tak i. 509 har overtatt populariteten og med god grunn.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:25   #26
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Såååå inn altså: hvordan er 509-fargen?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:30   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.968
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Såååå inn altså: hvordan er 509-fargen?

Den er vist flere ganger i denne tråden, som "min" farge.

Jeg pleier ikke å ha peiling på slikt, men på dette feltet har jeg kolleger som holder oversikten for meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:44   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg kjøpte Vendetta nettopp for å ikke bruke 509 som alle har akkurat nå.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:48   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.968
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Og jeg er enig i at Vendetta var minst like kul som 509. Men det visste jeg ikke da jeg kjøpte, for jeg bare stolte på de forholdsvis fashion-bevisste kollegene mine.

Jeg kjøpte min 509 på Steen&Strøm samtidig som jeg kjøpte et Hermes-armbånd til 5300 kroner. Armbåndet fikk jeg heldigvis refundert, og hun som fikk gaven ble svært lykkelig. Det var jo fint for henne, for jeg hadde ikke skjønt verdien av det jeg hadde fått.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:03   #30
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Hvor mye koster Chanelene i butikk? De var sabla dyre på nett så kanskje de er like greie å kjøpe i butikken?

  Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:10   #31
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Og jeg er enig i at Vendetta var minst like kul som 509. Men det visste jeg ikke da jeg kjøpte, for jeg bare stolte på de forholdsvis fashion-bevisste kollegene mine.

Jeg kjøpte min 509 på Steen&Strøm samtidig som jeg kjøpte et Hermes-armbånd til 5300 kroner. Armbåndet fikk jeg heldigvis refundert, og hun som fikk gaven ble svært lykkelig. Det var jo fint for henne, for jeg hadde ikke skjønt verdien av det jeg hadde fått.

Det kunne istede blitt mye lekker neglelakk det altså!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:18   #32
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg er ikke så opptatt av holdbarheten eller merker på neglelakk, jeg går etter fargen. Så lenge jeg har en godt basecoat og topcoat, så synes jeg lakkene holder seg godt.

Transdesign.com har mange fine farger og merker å velge imellom til en billig penge.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 08:55   #33
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvor mye koster Chanelene i butikk? De var sabla dyre på nett så kanskje de er like greie å kjøpe i butikken?

210 kr

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:22   #34
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

509 er kjedelig... alle har jo den. Det var gøy i august og sånn. Sist jeg var i jentemiddag hadde 2 av 3 på seg 509. Resten var treige og brukte restene av 505 fra i vår.

Jeg gikk commando. :lat:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 20:44   #35
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

210 kr

Det var jo mye billigere enn på nett.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

509 er kjedelig... alle har jo den. Det var gøy i august og sånn. Sist jeg var i jentemiddag hadde 2 av 3 på seg 509. Resten var treige og brukte restene av 505 fra i vår.

Jeg gikk commando. :lat:

Da betyr det at den treffer denne siden av by'n om halvannet år, så da kan jeg være utrolig nyskapende og ha den nå.

  Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 20:55   #36
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg er veldig fornøyd med Chanel og Opi, men jeg bruker stort sett overlakk i tillegg til 2-3 strøk med lakk.

Hørte forresten at Chanel skal komme med eller har kommet med en ny farge (etter 509) som også skal være ut av disse limited-sakene. Tror den skulle være dyp grønn. Noen neglelakkmednerder som har oversikt?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:47   #37
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Det er en Limited som heter Vert. Nydelig, men jeg gidder ikke betale 700 for en neglelakk altså. Det var det billigste jeg fant den for på Ebay. Den selges ikke i Norge, kun utvalgte få steder i utlandet.

Her er de alle:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 18:24   #38
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Kaki Brun er nå å få kjøpt på Chanels hjemmesider igjen, etter å ha vært out of stock lenge. Men Vert og Rose er til og med tatt av listen, så de er borte for alltid. /:infårmerer:

Det er ingen som har Jade da? Den drømmer jeg om, men den er fra 2009 og koster tusenlapper på Ebay.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 23:48   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg har ingenting på neglelakkjøret å gjøre, skjønner jeg. Tusenlapper for en neglelakk? :skingrestemme;

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 20:55   #40
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Neida 505 er sååå vår-2010 og den er kjempelett å få tak i. 509 har overtatt populariteten og med god grunn.

Bør jeg da bli fornærmet over at parfymeri-damen så skjevt på meg da jeg spurte hvor hun hadde Chanel-neglelakkene, og sa "Du skal vel ha 505 du..." Er det å regne som en fornærmelse på parfymeri-dame-språk?

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no