Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-15, 19:03   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Det ser jo nesten ut som om det er bedre å amputere.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 19:06   #22
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det ser jo nesten ut som om det er bedre å amputere.

Enig! Jeg tror jeg må ta det opp neste uke. For OM vi skal gjøre det er det kanskje best å bare gjøre det med en gang? Ikke vente 3 mnd, så få lang tid med nytt sår og masse styr etterpå slik vi har nå...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 19:34   #23
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Huff! Jeg er selv hundeeier og kjenner godt til fortvilelsen når de er syk eller skadet. Likevel må jeg spørre: Er amputasjon virkelig det rette å gjøre? Jeg persolig ville ikke at min hund skulle levd med tre bein, helt uten hjelpemidler som krykker, rullestol eller protese...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 19:42   #24
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Jeg vet ikke. Han er liten og lett han her, veier 5 kg, så han har alle forutsetninger for å klare seg på tre ben. Han gjør jo det i dag... Det skada foten er ikke i nærheten av bakken.
Men det er jo disse tingene jeg må føle på. Ikke bare for hans del, men vår egen også. Det ER mye styr dette her. Bare det å gå ut på do. Foten må pakkes inn, ikke noe kan bli vått. Han må passes på hele tiden, så han ikke hopper opp og ned på ting, ikke slikker for mye på sår, ikke er for aktiv og løper osv osv. Det er mye jobb - i lang tid. Og så kjenner jeg at jeg blir irritert på alle velmenende råd fra kjente. Gi det tid, dette blir bra. Vår hund hadde brist i hofta og ble heeeelt fin igjen. Dette er ikke et lite brudd eller en brist dette her. Det er et svært komplisert brudd som aldri vil bli helt bra...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 19:51   #25
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Hva sier dyrlegen da? Om amputering nå vs vente og se?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 21:56   #26
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Huffameg.
Det ser ikke bra ut nei.
Hva sa veterinæren om bruken av foten når alt har grodd da?
Og hvordan fungerer han på tre ben? Dere får jo litt inntrykk av det nå?
Har han vondt enda?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 22:13   #27
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Huff, det der så jo ikke bra ut i det hele tatt. Vil foten mest trolig se like bøyd ut når/om det hele er grodd sammen? I såfall ville jeg nok tatt samtalen med veterinæren om amputasjon så fort som mulig, for den foten vil jo hunden aldri få til å bruke.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Huff! Jeg er selv hundeeier og kjenner godt til fortvilelsen når de er syk eller skadet. Likevel må jeg spørre: Er amputasjon virkelig det rette å gjøre? Jeg persolig ville ikke at min hund skulle levd med tre bein, helt uten hjelpemidler som krykker, rullestol eller protese...

Nå har jeg ikke personlig erfaring, men jeg har sett mengder av hunder på tv som lever et like godt liv med 3 som med 4 ben. Det virker ikke som de merker forskjellen selv.

Så hadde det vært min hund, så hadde amputasjon vært det eneste alternativet med mindre foten grodde og ble brukbar for hunden.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 22:34   #28
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Et vennepar av oss har en hund som måtte amputere ene foten pga. en svulst (ikke kreft). Den hunden fungerer veldig fint med bare 3 bein. Hun kan ikke bli med på de lange turene lenger, men hun er med med på kortere turer og ser ikke ut til å plages med det.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 22:47   #29
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Foten blir litt rettere når den strekkes ut (når vi "drar" den ned mot gulvet). Men han vil uansett aldri klare trå ned på hele foten. Musklene i benet er allerede borte, så de må jo trenes opp igjen også. Nå er hele han skjev, men det er jo ikke så rart. På morgenen må jeg hjelpe han opp, for da er han helt stiv etter natta. Han er veeeeldig forsiktig og ikke særlig glad i kveld. Han merker nok at all beskyttelse er borte. Den skada foten dirrer/rister mye, sikkert fordi han nå må bruke mer kraft på å holde den oppe. Tidligere holdt jo bandasjen foten fast i en posisjon. Det er meningen han skal måtte "jobbe" litt nå, så ikke foten dør helt. Jeg vet ikke om han har vondt nå, men han er veldig stille. Ikke får han smertestillende lenger heller, så ikke han glemmer seg og belaster foten. Stakkars liten.

Vi har ikke snakket amputasjon enda. Hun som opererte han nevnte noe om det, men det var før operasjon og sagt at kunne være en konsekvens.


Sist redigert av Avatar : 16-09-15 kl 22:54.
Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-15, 00:54   #30
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Huff, så leit dette var, Avatar.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-15, 08:34   #31
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Uff så leit å høre. Det ser ikke godt ut nei.

Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort med frøkna mi om det skjedde, men jeg hadde nok vurdert amputasjon jeg også.
Masse lykke til.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-15, 11:22   #32
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Nei, stakkars liten. Det der såg hjerteskjærande vondt ut.

Eg ville nok snakka godt og grundig med ein dyktig fagperson om kva som er best for hunden framover. At hunden er liten og lett er nok ein stor fordel i dette tilfelle, men dei må vel snart kunne sjå kva som er det beste de kan håpe på vs det verste, med tanke på funksjonalitet og livskvalitet?

Riktig lukke til.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 20:24   #33
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Nå er problemstillingen høyst aktuell. Etter å ha sett foten hans uten bandasje i to dager fikk jeg i kveld en følelse av at dette her det er ikke riktig. Så jeg bestilte en akuttime hos dyrlege. Foten nedfor bruddet bare dinglet når han hoppet rundt på tre bein.
Magefølelsen min stemte. Foten har vridd seg mer og bruddet er fortsatt helt åpent. Det vil aldri gro slik det er nå. På mandag skal jeg til en ortopedekspert i Oslo med han. Det var snakk om ny operasjon hvor de setter inn plate i stede for pinne, men det som var greia er jo at det er ikke plass til plate. Jeg tror en ny operasjon bare forlenger hele denne kjipe prosessen. Så da er vi tilbake til amputasjon igjen da. Eller avlivning...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 20:25   #34
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Så leit at det ikke har grodd!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 20:35   #35
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Nå er problemstillingen høyst aktuell. Etter å ha sett foten hans uten bandasje i to dager fikk jeg i kveld en følelse av at dette her det er ikke riktig. Så jeg bestilte en akuttime hos dyrlege. Foten nedfor bruddet bare dinglet når han hoppet rundt på tre bein.
Magefølelsen min stemte. Foten har vridd seg mer og bruddet er fortsatt helt åpent. Det vil aldri gro slik det er nå. På mandag skal jeg til en ortopedekspert i Oslo med han. Det var snakk om ny operasjon hvor de setter inn plate i stede for pinne, men det som var greia er jo at det er ikke plass til plate. Jeg tror en ny operasjon bare forlenger hele denne kjipe prosessen. Så da er vi tilbake til amputasjon igjen da. Eller avlivning...

Huff, så kjedelig da

Hvor gammel er hunden?

Nå snakker jeg ut fra min personlige mening, og hva jeg hadde villet gjort. Hvis hunden er relativt ung, og ellers frisk og rask, så ville jeg ikke vurdert avliving. En hund som er frisk og rask klarer seg fint med 3 ben.

Men når det er sagt, så ville jeg jo også selvfølgelig rådført meg med både en og to veterinærer vedrørende dette, da de tross alt ikke snakker og handler ut fra følelser, men erfaringer. Hadde de vurdert hundens tilstand og utsiktene for fremtiden som så dårlige at det ikke er et hundeliv verdig, så hadde jeg nok lyttet til det.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 20:51   #36
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Huff, så kjedelig da

Hvor gammel er hunden?

Nå snakker jeg ut fra min personlige mening, og hva jeg hadde villet gjort. Hvis hunden er relativt ung, og ellers frisk og rask, så ville jeg ikke vurdert avliving. En hund som er frisk og rask klarer seg fint med 3 ben.

Men når det er sagt, så ville jeg jo også selvfølgelig rådført meg med både en og to veterinærer vedrørende dette, da de tross alt ikke snakker og handler ut fra følelser, men erfaringer. Hadde de vurdert hundens tilstand og utsiktene for fremtiden som så dårlige at det ikke er et hundeliv verdig, så hadde jeg nok lyttet til det.

Han er ikke to år en gang. I dag følte jeg endelig at jeg møtte en dyrlege som var ærlig. Det første hun sa var "Oi, dette her ser ikke bra ut". Det var før hun tok bilder. Bildene bare bekreftet at dette ikke er bra.
Hun jeg var hos i dag mener han vil klare seg fint på tre ben, for han er så smidig og lett. Får høre hva eksperten sier på mandag også. Hun aller første, som opererte han, hun snakket jo også om amputasjon og mener det ikke vil være noe problem for han. Mynder er jo løpehunder. Han vil sikkert aldri kunne løpe fort igjen. Men hva gjør det egentlig? Tidligere i dag hadde jeg han en liten tur ute i gata. Han var sååå lykkelig over å få snuse litt i gresset og se litt folk igjen. Så mye livsglede! Kjipt å skulle ta fra han det.


Sist redigert av Avatar : 18-09-15 kl 20:58.
Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 20:55   #37
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.


Han er ikke to år en gang. I dag følte jeg endelig at jeg møtte en dyrlege som var ærlig. Det første hun sa var "Oi, dette her ser ikke bra ut". Det var før hun tok bilder. Bildene bare bekreftet at dette ikke er bra.
Hun jeg var hos i dag mener han vil klare seg fint på tre ben, for han er så smidig og lett. Får høre hva eksperten sier på mandag også. Hun aller første, som opererte han, hun snakket jo også om amputasjon og mener det ikke vil være noe problem for han. Mynder er jo løpehunder. Han vil sikkert aldri kunne løpe fort igjen. Men hva gjør det egentlig? Tidligere i dag hadde jeg han en liten tur ute i gata. Han var sååå lykkelig over å få snuse litt i gresset og se litt folk igjen. Så mye livsglede! Kjipt å skulle ta fra han det.

Si ikke det, at han ikke vil kunne løpe fort igjen. Er sikkert individuelt hvordan de kommer seg etter en amputasjon, men se på denne karen her. Ikke mangel på fart der i gården


(Kilde: youtube.com)

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 22:18   #38
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Se der ja!

Alle involverte er på saken her nå, selv på en fredags kveld hvor de ikke jobber, og på mandag skal hun som opererte og hun som følger opp se på bildene som ble tatt i dag og komme med sine anbefalinger ut fra det de ser. Snakk om engasjement! Blir mange kokker, men sånn går det når han skader seg 4 timer fra der vi bor og dermed måtte opereres i den byen. I tillegg var dyreklinikken i byen vår, der vi får oppfølging, stengt i stad. Dermed ble en tredje klinikk blandet inn. Denne klinikken har samme eier og journalsystem som den vi får oppfølging på.
Satser på at vi får gode råd på mandag. Hun som kjenner bruddet og hunden beste er hun som opererte. Hunden vår bodde en uke hjemme hos henne privat etter operasjon. Hun er ikke i tvil om at han vil klare seg utmerket på tre ben!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 10:13   #39
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Så godt at flere jobber med saken. Jeg tror også det kommer å gå helt bra med tre ben og det høres ut som det beste alternativet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 10:27   #40
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

*borte*


Sist redigert av Avatar : 20-09-15 kl 18:50.
Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no