Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tatovering, stygt eller flott?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva synes du om tatoveringer?
Synes det er pent/stilig 25 10,87%
Harry 40 17,39%
Stygt 38 16,52%
Kommer an på 127 55,22%
Vet ikke 0 0%
Deltakere: 230. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-09, 13:34   #1
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Tatovering, stygt eller flott?

Hva er deres synspunkter på tatovering?

Stygt? Harry? Pent? Flott?

Jeg synes det kan være fint, om tatoveringene ikke er for store og dominerende. Og de må stå litt i stil til hverandre om en har flere.

Jeg tok en tatovering i ung alder, som jeg angrer på den dag i dag, men jeg ville jo ikke høre på advarslene jeg fikk.

Det ser altfor vondt ut å fjerne med laser, så den får nå bare være, plager meg ikke, men kunne vært den foruten.

Hva med dere?

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 13:35   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Syntes som regel det er stygt eller harry. Dessverre.

Man skal være rimelig rocka og "kul" for at det skal se bra ut, syntes jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 13:36   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg syns det kommer an på hvordan tatoveringen ser ut, og hvor den er plassert. Selv syns jeg det er fint med små tatoveringer, på skulder eller overarm, eller nede ved ankelen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 13:36   #4
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.


Stygt? Harry? Pent? Flott?

Jepp. Alt. Det kommer veldig an på hva og hvor. Der finnes ufattelig mange stygge og harry tatoveringer, og mange virkelig pene og flotte.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 13:37   #5
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Ja, er enig i at det fnnes mange forskjellige.
Men noen mener jo at all tatovering er stygt. Uansett.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 13:47   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Det er som oftest fint, tøft og kult, men det kommer an på hva slags tatovering det er, og om de harmonerere med bærer og evt. andre tatoveringer.

  Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 13:54   #7
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Det kommer helt an på tatoveringa. Og hvor den sitter.

Men det er flere blodharrye enn ordentlig fine der ute.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:01   #8
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Stygt. Og harry.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:04   #9
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg elsker tatoveringer.
<-- *peker på avataren min*

Så lenge de er skikkelig gjort og gjerne litt originale, ikke "a dime a dozen".

Jeg har definitivt planer om fler - når jeg blir rik.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:07   #10
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Det kommer helt an på motiv, hvor pent arbeidet er, hvordan personen som bærer den ser ut og hvor den sitter.

Jeg har 3 tatoeringer.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:10   #11
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg elsker tatoveringer. Spesielt på menn. Store stykker. Gjerne litt spesielle. Men ikke heldekkende og ikke i ansiktet eller på hender.

Selv har jeg 7. Det er ikke alle (2) jeg er like fornøyde med og den ene skal jeg få tegnet over. I tillegg skal jeg legge til den ene jeg har.

Jeg har full forståelse over at alle ikke syns det er like pent. Men like lite som jeg forteller andre at de har stygge tenner eller store ører, så foretrekker jeg faktisk at folk holder godt kjeft om de skulle ønske å kritisere tatoveringene mine. Jeg tror ikke folk innser at de faktisk er meg. Å si på nett at man generelt ikke liker tatoveringer er selvsagt noe helt annet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:11   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg er blant dem som ikke syns tatoveringer er kult på noen som helst måte. Derfor har jeg naturlig nok ingen selv.

I en diskusjon som dette må det jo være lov å si det, og også om man diskuterer tatoveringer sånn generelt IRL. Men jeg sier selvfølgelig ikke til noen at jeg syns tatoveringene deres er schtøgge.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:14   #13
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Det kommer an på.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:22   #14
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

J I en diskusjon som dette må det jo være lov å si det, og også om man diskuterer tatoveringer sånn generelt IRL. Men jeg sier selvfølgelig ikke til noen at jeg syns tatoveringene deres er schtøgge.

Ja, selvsagt. Var det som var meningen med tråden.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:26   #15
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Kommer an på. Jeg liker ikke store tatoveringer hverken på jenter eller gutter som regel. Men det er unntak der og.
Delfiner, hjerter og roser er ihvertfall et no no hos meg.
Jeg har en liten tegneseriefigur på ryggen, som ikke er pent tegnet og jeg drømmer om at jeg en gang skal få somlet meg til en proff som kan fikse den.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:26   #16
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Kan til nød godkjennes hos menn, stygg hos damer. Og i veldig mange tilfeller harry i tillegg. Jeg har ennå til gode å se en tatovering som jeg synes er ordentlig fint. Og jeg har da sett noen hundretalls i løpet av livet.

Hud uten tatovering på er alltid finest, uansett hvor flink tattis kunstneren har vært.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:27   #17
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Å dekke over 50% av kroppen med tatovering er uforståelig for min del.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:30   #18
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Å dekke over 50% av kroppen med tatovering er uforståelig for min del.

Jeg er egentlig litt motsatt, og synes f.eks. at hos menn ser det mye bedre ut når de har en svæææær tatovering enn flere små. F.eks. bedre å ha en del av brystkassen og hele armen enn en ting på armen og en ting på brystet.

Jeg kunne ikke vært sammen med noen med tatoveringer.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:31   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg liker tatoveringer, og selv om jeg ser at det finnes arbeid som ikke er like godt gjort, eller mennesker som har en stil der tatoveringen blir helt merkelig, så syns jeg en kropp med tatovering er mer uttrykksfull enn en kropp uten.

Selv om det hos noen blir stygt og harry, så liker jeg tatoveringen, likevel.

Tatoveringer forteller ofte en historie, og om du har tatt en tatovering i fylla på Ibiza uten noen dypere tanke bak det, ja så forteller det en historie det også.

Selv har jeg en liten tatovering og skal nok ha en til etter hvert.


Menneskekroppen er helt klart penest uten skriblerier og hulling, men jeg har aldri likt penest best.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:36   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg kunne ikke vært sammen med noen med tatoveringer.

Mener du det? Sånn helt virkelig?
Betyr det at hvis mannen din hadde tatovert seg nå så hadde du ikke klart å fortsette forholdet?
Eller betyr det at du ikke hadde klart å falle for en mann om du hadde skimtet tatoveringer under t-skjortekanten?

Jeg kunne ikke vært sammen med noen sm luktet vondt, og det blir kanskje det samme? Jeg føler ikke det selv, men det er kanskje det?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no