Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Blir du fort brun og tar du sol?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Soler du deg i solarium?
Jeg blir ikke veldig brun og soler meg i solarium 2 1,17%
Jeg blir ikke veldig brun og soler meg ikke i solarium 89 52,05%
Jeg blir lett brun og soler meg i solarium 21 12,28%
Jeg blir lett brun og soler meg ikke i solarium 59 34,50%
Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-09, 16:13   #121
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=564998

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 20:27   #122
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=564998

Med liten skrift, sitert fra artikkelen:

Overdreven bruk av solarier er kreftfremkallende, slår en ekspertgruppe fast


What else is new?
Det er faktisk for noen sunt å ta en soltime her og der på vinteren mener jeg å ha lest. Fordi man tilfører kroppen a-vitamin. Overdreven soling/solarium har vel aldri vært bra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 21:20   #123
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å kontroversielt å kunne gå ut og si at "litt er bra - mye er farlig".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-09, 08:16   #124
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å kontroversielt å kunne gå ut og si at "litt er bra - mye er farlig".


Mitt motto: Alt med måte. Også måtehold.

  Svar med sitat
Gammel 01-08-09, 09:10   #125
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Jeg blir brun i løpet av sommeren, og føler meg mye freshere med farge enn uten.
Tok endel solarium i ungdomstiden, de siste årene er det blitt veldig lite. Mamma og pappa var/er helt nazi på å bli brune, så jeg er nok litt påvirket. Vi fikk alltid beskjed om å komme ut i sola, sånn at vi ble brune. Å være inne var forbudt.
Etter at jeg fikk barn har jeg ikke tid til å få ligge i sola med en bok lengre, og det savner jeg. Men, jeg får alltid farge om sommeren, i større eller mindre grad.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no