Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Blir du fort brun og tar du sol?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Soler du deg i solarium?
Jeg blir ikke veldig brun og soler meg i solarium 2 1,17%
Jeg blir ikke veldig brun og soler meg ikke i solarium 89 52,05%
Jeg blir lett brun og soler meg i solarium 21 12,28%
Jeg blir lett brun og soler meg ikke i solarium 59 34,50%
Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-09, 12:05   #21
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Jeg blir brun. Men det er det at jeg ikke orker å ligge så lenge av gangen så det tar lengre tid. Hadde jeg klart å ligge rett ut i flere timer hver dag hadde jeg fort blitt knallbrun. Men siden jeg ikke orker det tar det lenger tid.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:05   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.399
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Jeg er blek og interessant.

Jeg blåser i om jeg blir brun jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:11   #23
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Jeg blir ikke lett brun og tar ikke solarium.
Jeg unngår å sole meg i det hele tatt, har respekt for sola. Bruker høy faktor.
Det å bli brun er ikke noe mål for meg i det hele tatt.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:22   #24
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Jeg blir brun. Synes i grunnen heller ikke det er så interessant om jeg blir brun, så hvorfor svarer jeg på tråden da, tro?

Liker godt å ligge i skyggen og lese bok, og blir brun da også. Og savner det, ettersom det nærmest har vært umulig de siste syv årene. Å ligge på solseng og lese bok, altså. Brun blir jeg i grunnen uansett.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:23   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Jeg er også blond og fregnebefengt. Uansett blir jeg lett gylden i huden. Brun blir jeg vel ikke i den forstand at jeg er skikkelig brun. Stresser ikke særlig med det heller. Er glad i sola, men soler meg aldri aktivt.

Tar ikke solarium.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:27   #26
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Liker ikke å ta sol. Liker ikke å svette i solen. Blir ikke lett brun, men rosa derimot.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:29   #27
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Nå er jeg forresten sur på deg, MissS, for å ha gitt meg sangen Rompa Mi på hjernen.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:29   #28
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Jeg blir forholdsvis fort brun. Er altfor utålmodig til å ligge utendørs å sole meg, så om jeg trenger litt farge, så blir det en kjapp tur i solariumet.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:37   #29
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Nei og nei.

Men jeg er skikkelig god på å bli fort illrød.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:38   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Jeg er likblek, og tar sol en gang i blant. Det sparer meg for mye trøbbel mtp. solbrenthet ...
Etter at jeg fikk barn, blir jeg bittelitt brun, men bare bittelitt. Før ble jeg bare svidd.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:44   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Nei.
Jeg har blåhvit hud. Blir som oftes rød istedet for brun. Kan få litt farge i ansiktet og overkropp, men aldri på beina.

Solarium har jeg gitt opp. Selvbruningskrem har jeg prøvd en del, men det blir uansett litt ujevnt synes jeg, når man er blåhvit fra før.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:52   #32
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Jeg kan bli brun om jeg går inn for det ja. Liker generelt sett ikke å sole meg her hjemme, men i utlandet - ved sjøen, og på ferie er det diggbart å ligge med en god bok på solseng.

  Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:55   #33
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Jeg må innrømme at jeg liker å få farge. Å sole seg er kjedelig i lengden, men jeg gjør det likevel. Jeg geder meg til å slikke sol en uke alene på Gran Canaria om ikke så lenge.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:59   #34
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg blir ganske lett brun og soler meg ikke i solarium.

Me too!

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:22   #35
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Tja, jeg får ikke like fort farge som før, men jeg blir høvelig fort brun om jeg er i solen. Nå holder jeg meg stort sett unna solen siden jeg blir så flekkete og så synes jeg det er dørgende kjedelig å sole seg. Jeg liker best å slange meg i skyggen med en god bok.

Solarium har jeg tatt én gang siden 2003, så det kan jeg vel ikke skryte på meg at jeg driver med heller.

Leggene blir jeg forresten ikke spesielt fort brun på, men det fikser jeg lett ved hjelp av litt Dove Summer Glow.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:33   #36
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Jeg blir veldig fort brun, og veldig sjelden brent. Det gjelder forsåvidt for hele familien. Jeg hadde vel aldri trodd at jeg skulle gifte meg med en nordmann som faktisk blir brunere en meg. Men det gjør han altså.

Det hender jeg tar sol, men det er sjelden pga fargen. Som regel på grunn av stivhet og smerter i kroppen (det hjelper, ja).

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:42   #37
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Ja, jeg blir brun til og med i skyggen . Og har til dags dato aldri tatt solarium.
Blir aldri solbrent.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:48   #38
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Blir ikke brun. Ikke engang i solarium, og nå tør jeg uansett ikke ta mer av det, er redd for kreftfaren. Fargen min er blå. Har jeg fått litt farge på armer, er de hvite, mens leggene fortsatt er blå. De kan anta en lys skummetmelkblå farge utover sommeren, men aldri noe i nærheten av brun. Fregner og føflekker derimot, det har jeg nok av, så om jeg visuelt sprer fargen fra de over hele kroppen, kan jeg vel kanskje bli litt brun.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 14:28   #39
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Jeg blir fort brun, men har sluttet å sole meg, både i solarium og i sola. Nå er jeg redd for rynker og hyperpigmentering, nemlig.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 14:30   #40
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Eg blir vist veldig lett brun. Fekk spørsmål tidligare i sommar om eg hadde vert i syden. Det hadde eg ikkje, eg hadde berre kosa meg ute i sola i nokre dager.
Men eg nyter å sitta i solsteiken med ei bok og då.
Solarium veit eg ikkje kva er for noko

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no