Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sette opp håret selv

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-09, 14:03   #1
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sette opp håret selv

Dere med langt hår, pleier dere å gjøre det og har dere noen tips? Jeg er ikke glad i disse klipene/ spennene som man skal sette over håret. Jeg liker ikke de store og ikke de små. Om håret mitt skal settes opp føler jeg at det må se glatt og jevnt ut, ellers tar jeg det bare ut og går med det løst. Jeg hater å gå med stygt oppsatt hår.

De tipsene jeg selv har fått er jo å ikke ha nyvasket hår. Masse hårspray, tuper håret og gre over det etterpå for å få den glatte looken. Men hva om jeg da ikke klarer å sette det opp. Da må jeg jo hive meg i dusjen og føne det for å få det pent løst?

Skal i bryllup og vurderer oppsatt hår. Det er ikke noen sosial kode som sier at man ikke kan det vel?

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 14:04   #2
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sette opp håret selv

Kanskje jeg bare skulle krølle det istedenfor. Det har jeg gjort med hell en gang før, men krøllene gled ut av håret etterhvert da.. hmm.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 14:30   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sette opp håret selv

Jeg har ekstremt glatt og tynt hår, klarer egentlig ikke å sette det opp selv, så jeg har ofte gjort det hos frisør.
Men for en stund siden krøllet jeg håret med gasskrølltang og sprayet masse, det ble kjempefine store krøller og det holdt seg kjempebra gjennom kvelden. Tror jeg sprayet både før, under og etter.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 16:32   #4
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sette opp håret selv

Jeg bare tuller håret opp i en ball, jeg. Så drar jeg ut hår og ordner det til jeg synes det blir bra, og sprayer med litt hårspray for at det skal holde. Det ser rufsete ut, men jeg liker at oppsatt hår ser litt "shabby" ut.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 19:34   #5
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sette opp håret selv

Jeg bruker hårnåler og setter opp håret mitt selv, alt etter hvor mye arbeid jeg legger i det blir det ruffsete eller glatt. Håret mitt er superglatt men det går å sette det opp uten spray eller gørr. Skal jeg ut og det skal sitte godt bruker jeg gele i før jeg setter nålene i og spray etterpå, da kan jeg ta ut nålene og håret står mer eller mindre av seg selv...

__________________
HARIBO MACHT KINDER FROH UND ERWACHSENE EBENSO
pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no