Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-09, 14:18   #41
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Hodebunnsmassasje er utrolig deilig. Jeg simpelthen blir henrykt hvis frisøren er forsinket og assistenten må massere ekstra lenge slik at det ikke blir for mye ventetid. Det beste er de som virkelig bruker kraft. De myke, softe hendene sovner jeg nesten bare av.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 14:32   #42
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

J
Jeg tror det er lurt å si i fra på forhånd, men jeg hadde heller ikke vært så redd for å si i fra underveis hvis jeg syntes det ble ubehagelig.

Nei, jeg burde jo bare gjort det selvfølgelig. Vet ikke hvorfor jeg aldri får meg til det, det er liksom noe med følelsen av at nå gjør de noe som liksom skal være en bonus, og så er jeg utakknemlig og gretten ... eller noe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 16:01   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Jeg hadde heller ikke turd å si noe underveis. :rar:

Jeg har til og med problemer med å si fra hvis vannet er litt for varmt.. Jeg sier fra hvis det er veldig varmt, men tenker at litt varmt tåler jeg. Men egentlig liker jeg best litt kjølig vann.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 16:12   #44
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Jeg elsker det, og blir nesten skuffet om jeg treffer på en frisør som ikke masserer.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 16:34   #45
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Jeg har vært hos frisøren i dag. :salig ennå:

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 16:35   #46
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Jeg pleier å få vasket håret til frisøren kun for å få massasje.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 16:45   #47
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nei, jeg burde jo bare gjort det selvfølgelig. Vet ikke hvorfor jeg aldri får meg til det, det er liksom noe med følelsen av at nå gjør de noe som liksom skal være en bonus, og så er jeg utakknemlig og gretten ... eller noe.

Jeg skjønner absolutt den følelsen. For meg er det lett å si i fra fordi jeg kjenner frisøren min veldig godt og da føles det ikke ekkelt å si i fra om slike ting. Til fremmede hadde jeg syntes det var verre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 17:16   #48
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kan man det? Hva koster det?

Når jeg bestiller hos frisøren min så blir jeg alltid spurt med eller uten massasje. Nå har de fått sikkelig hi-tec massasjestoler som de setter på så fort du setter deg til vasken men egen hodemassasje (utenom den vanlige par minutters) koster 250 kr i tillegg.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 17:18   #49
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Jeg elsker det - lukker øynene og håper det varer lenge, lenge - og når jeg vinner noen millioner i Lotto, skal jeg gå til frisøren en gang i uka bare for å få vasket håret og massert hodebunnen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 17:24   #50
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg digger hodebunnsmassasje og synes hårvasken er det beste med hele frisørbesøket.

Signerer!

Lurer på hvilken frisør dere som får massasje bruker, der jeg klipper meg nå
er det ikke noe massasje

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 17:30   #51
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Looove it!

(Min nåværende frisør gjør det ikke og det er en gedigen nedtur. )

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 18:12   #52
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Jeg elsker å vaske håret hos frisøren, nettopp pga hodebunnsmassasjen. Ahh, det er godt!

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 18:15   #53
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg elsker å vaske håret hos frisøren, nettopp pga hodebunnsmassasjen. Ahh, det er godt!

Ellers kunne jeg jo like gjerne vaske det selv hjemme før jeg gikk dit.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 18:16   #54
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
 
Thelma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 217
Thelma er litt kul
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg elsker å vaske håret hos frisøren, nettopp pga hodebunnsmassasjen. Ahh, det er godt!


Jeg gjør det lettvint, og signerer denne i sin helhet.

Skal til frisøren om 30 minutter.....

Thelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 18:19   #55
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Jeg foretrekker absolutt å vaske håret hjemme før jeg går til frisøren. De kronene synes jeg også det er greit å spare siden jeg foretrekker kjappest mulig vask uten gniing og gnukking. Som oftest blir det likevel vask fordi jeg går til frisør etter jobb og da er håret fullt av klissete greier.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 18:20   #56
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Men er det ikke et poeng med kuren at det blir massert inn da? Virker den ikke bedre da?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 18:22   #57
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg elsker å vaske håret hos frisøren, nettopp pga hodebunnsmassasjen. Ahh, det er godt!

Enig!! Skal til frisøren på lørdag, og hun masserer litt ihvertfall!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 18:41   #58
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Jeg har et noget anstrengt forhold til hårvask hos frisøren etter at en lærlig vasket håret mitt mitt med gummihansker på. Auau.

Hodebunnsmassasje synes jeg er helt greit altså - anser det som service og ikke invasjon av intimsonen...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 18:46   #59
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Frisøren "min" er verdens beste hodebunnsmassør
Men hun er altfor kjapp, ja. Kunne sittet der en time, minst.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 19:24   #60
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når frisøren setter i gang med hodebunnsmassasje

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Selvfølgelig liker jeg det ikke. Jeg er jo helt lik deg. Bruker bh med for stor omkrets, blir ikke glad for gavekort på aromaterapi og produserer bare barn av ett kjønn.

Jeg er en av dere. (Bortsett fra at jeg klarer å produsere barn av begge kjønn. )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no