Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bravissimo.com - noen med erfaring?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-13, 21:31   #1
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Bravissimo.com - noen med erfaring?

Noen som har handlet herfra? Problemfritt? Er det så rask levering som det står? (5 virkedager)

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 21:32   #2
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Bravissimo.com - noen med erfaring?

... og i tilfelle retur: Fungerer det ok?

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 21:34   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bravissimo.com - noen med erfaring?

Det jeg har bestilt har kommet kjapt ja. Returer vet jeg ingen ting om.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 21:35   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bravissimo.com - noen med erfaring?

Har handlet, er godt fornøyd. Husker ikke hvor lang leveringstiden var, men 5 dagers-anslaget gjelder vel innenfor UK. Har pakke på vei derfra nå som ble sendt fredag; den er ikke kommet ennå.

Retur har jeg ikke erfaring med.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 21:35   #5
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bravissimo.com - noen med erfaring?

Jeg har vært veldig fornøyd med å handle der, men aldri prøvd å returnere noe.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 10:08   #6
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Bravissimo.com - noen med erfaring?

Ok, takk for tilbakemeldinger! Står 5 dager innenfor Europa.

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 10:11   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bravissimo.com - noen med erfaring?

Jeg har handlet og vert fornøyd. Post fra UK gå som oftest veldig fort og det meste jeg kjøper på amazon pleier å være her innen få dager. Bravissimo er det så mange år siden jeg har bestilt hos at der husker jeg ikke. Er veldig glad i klærene der. Kjøpte 2 kjoler når jeg var i London i påsken.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 10:20   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bravissimo.com - noen med erfaring?

Jeg har handlet en del, og har bare vært fornøyd. Har aldri sendt noe tilbake. Ellers synes jeg varene kommer raskt, selv om jeg ikke husker hvor lang tid det har tatt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 12:39   #9
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bravissimo.com - noen med erfaring?

Bare fornøyd, retur har også fungert bra, jeg har da byttet i ny størrelse. Har kostet meg ca 50 kr i porto.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 12:41   #10
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bravissimo.com - noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Bare fornøyd, retur har også fungert bra, jeg har da byttet i ny størrelse. Har kostet meg ca 50 kr i porto.

Hva gjorde du med momsen eller hvadetnåenn er du betaler?
Jeg skulle returnere for noen år siden og det ble ganske knotete med moms og gebyr og slikt, husker ikke helt lengre hvordan det gikk for seg.

Ellers er jeg strålende fornøyd, det med den knotete returen var jo ikke bravissimo sin feil.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 12:49   #11
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bravissimo.com - noen med erfaring?

Jeg kjøper alltid ting som koster under 200 kr.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 14:07   #12
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bravissimo.com - noen med erfaring?

Jeg har returnert. Det var stress, men ikke pga Bravissimo. Jeg måtte sende varene tilbake med en tollerklæring eller noe slikt, og så tok jeg vare p kvitteringen. Nye varer kom, og jeg måtte videresende denne kvitteringen til tollmyndighetene for å slippe å betale en gang til.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no