Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-16, 16:13   #41
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg har forsøkt google i håp om å se det samme som dere. Men jeg ser ingenting sånn umiddelbart som forteller meg noe at dette er på dopinglista. Hva slags merke skal det være på denne esken som sier det?

Jeg finner jo selvsagt nå en drøss saken med Therese Johaug nå da.

Jeg tror vel ikke dette er gjort bevisst. Men utrolig klønete av først og fremst legen. Jeg forstår jo at utøverene har et stort ansvar her. Men når du får bekreftet flere ganger at denne er trygg, er det kanskje for lett å stole på legen sin.
Nå har jo han valgt å ta hatten sin og gå, så det er vel ikke tvil om at han skjønner han har driti seg ut.

Nesten litt befriende når folk tar ansvar og går pga. at de så til de grader har gjort feil med så katastrofale følger.

Altså, det opplegget rundt disse utøverne med ansvar for å passe på at de ikke bruker eller får i seg noen stoffer som er på denne lista - for så å si at selve utøveren har ansvaret? Det er jo proffe folk ansatte og betalt for å gjøre denne jobben. Så jeg er helt uenig i at ansvaret til sist ligger på utøveren, det kan virkelig ikke forventes at de skal ha denne kunnskapen som tross alt fagfolk er ansatt for å ha og passe på.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:13   #42
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nei, jeg tror faktisk på salve-forklaringen, i den grad jeg bryr meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:13   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nei, jeg tror ikke det. Men jeg VET ikke, og det vet ingen andre heller. Er man tatt, må man bevise sin uskyld eller ta straffen for idioti (eller faenskap).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:15   #44
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg tror egentlig veldig få personer vet hva som har skjedd her.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:15   #45
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Nesten litt befriende når folk tar ansvar og går pga. at de så til de grader har gjort feil med så katastrofale følger.

Altså, det opplegget rundt disse utøverne med ansvar for å passe på at de ikke bruker eller får i seg noen stoffer som er på denne lista - for så å si at selve utøveren har ansvaret? Det er jo proffe folk ansatte og betalt for å gjøre denne jobben. Så jeg er helt uenig i at ansvaret til sist ligger på utøveren, det kan virkelig ikke forventes at de skal ha denne kunnskapen som tross alt fagfolk er ansatt for å ha og passe på.

Juridisk sett må utøveren ha ansvaret, noe annet er helt umulig. Hun kunne jo dopet seg på noe annet uten at legen visste, og så fått ham til å hjelpe henne med denne som maskering? Eller betalt ham klekkelig for å ta skylden?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:16   #46
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tror egentlig veldig få personer vet hva som har skjedd her.

Det var poenget. Det spiller null rolle hva vi tror.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:17   #47
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg tror ikke hun har dopet seg bevisst. Jeg tror dette er en utrolig lei og kjip glipp, som selvfølgelig ikke burde skjedd, da både legen og hun burde sjekket litt rundt dette. Legen burde vist, i hvert fall om det er så at det faktisk står advarsel på pakken, og hun burde ikke stole så blindt på legen og sjekket opp selv.

Jeg synes synd på henne nå, selv om hun har mye skyld selv her. Men tror nok denne jenta er tøff nok til å ta straffen som nå kommer med hevet hode, og så er hun tilbake for fullt når hun igjen får lov til det!

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:18   #48
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Her er en pakke kjøpt i Italia i dag, visstnok. Men om det er samme innpakning vet man jo ikke:


Er det der et ekte bilde altså, ikke fotoshoppet? For når jeg gjør bildesøk å Trofodermin får jeg opp ganske mange bilder av både tuben og esken, men ingen av eskene eller tubene på de bildene jeg får opp har et slikt merke på seg. Og det er jo ganske stort og tydelig på det bildet du har der, så det burde være lett å se.


Redigert for å si: Jeg Googlet ikke, jeg Binget, og når jeg faktisk Googlet fikk jeg opp mange flere og bedre bildetreff. Og det viser seg at de bildene jeg først fikk opp kun var av forsiden på esken, mens dette merket er jo på baksiden. Så trekker egentlig tilbake det jeg skrev over.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:21   #49
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Er det der et ekte bilde altså, ikke fotoshoppet? For når jeg gjør bildesøk å Trofodermin får jeg opp ganske mange bilder av både tuben og esken, men ingen av eskene eller tubene på de bildene jeg får opp har et slikt merke på seg. Og det er jo ganske stort og tydelig på det bildet du har der, så det burde være lett å se.

Jeg får opp flere bilder av esken med det merket på-

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:22   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Det samme bildet ligger på NRK med teksten om at de kjøpte den i dag, så det er nok ekte. Men vet jo ikke når de begynte med merking.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:25   #51
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Men dere som jobber i farmasia, er det vanlig å trykke "doping" med rød strek over på ellers lovlige legemidler? Virker i utgangspunktet litt pussig på meg, egentlig.

Jeg har ellers ingen mening om jeg tror dette er bevisst eller ikke. Men det er lett å tenke bortforklaring likevel.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:26   #52
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg vet ikke, men hvis hun har gjort det bevisst synest jeg det er rart at hun vil risikerer (deler av) karrieren.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:28   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg vet ikke, men hvis hun har gjort det bevisst synest jeg det er rart at hun vil risikerer (deler av) karrieren.

Det er vel ikke rarere enn absolutt alle andre som har dopet seg. Det er mange eksempler på at de beste doper seg, ikke bare dem som ligger under og vil opp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:38   #54
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Helt ærlig, så tror jeg hun har vært klar over dette, ja. Men tatt en sjanse, og endt opp med å bli tatt. Hvis hun faktisk ikke var klar over innholdet, så tenker jeg at hun har vært såpass uforsiktig at det ikke er grunn til å unnskylde. Driver man med toppidrett, så sjekker man legemidler man inntar, altså.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:41   #55
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Men dere som jobber i farmasia, er det vanlig å trykke "doping" med rød strek over på ellers lovlige legemidler? Virker i utgangspunktet litt pussig på meg, egentlig.

Jeg har ellers ingen mening om jeg tror dette er bevisst eller ikke. Men det er lett å tenke bortforklaring likevel.

Dagbladet påstår i hvertfall at de i dag har fått bildet fra apoteket i Italia som viser at det er et dopingmerke på esken. http://www.dagbladet.no/sport/eksklu...aelig/63961648

Joda. Neida. Sympatien stiger ikke, blemmer eller ei. (pun not intended)

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:41   #56
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Men dere som jobber i farmasia, er det vanlig å trykke "doping" med rød strek over på ellers lovlige legemidler? Virker i utgangspunktet litt pussig på meg, egentlig.

Jeg har ellers ingen mening om jeg tror dette er bevisst eller ikke. Men det er lett å tenke bortforklaring likevel.

Nei, det er ikke en vanlig pakningsmerkning i Norge, men jeg aner ikke hvordan det er i f.eks. Italia.

Det står vanligvis merking i felleskatalogteksten, og av og til pakningsvedlegget, tror jeg. Rød trekant er imidlertid vanlig, hvis preparatet er søvndyssende.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:44   #57
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Synes du det er så mye å tenke på? Sjekk innholdfortegnelsen på det du inntar av legemidler. Det bør være ganske kjapt gjort.

Jeg har til dags dato aldri gitt datteren min et nytt legemiddel uten å lese pakningsvedlegget først. (Og hun har fått mange ulike medikamenter de senere årene.) Og jeg er bare mamma; jeg lever ikke av dette.

Jeg tror ikke på at det er en glipp. Og hvis det er en glipp, så er den så utilgivelig at hun fortjener å svi like mye på grunn av hinsides idioti.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:45   #58
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Juridisk sett må utøveren ha ansvaret, noe annet er helt umulig. Hun kunne jo dopet seg på noe annet uten at legen visste, og så fått ham til å hjelpe henne med denne som maskering? Eller betalt ham klekkelig for å ta skylden?

Jeg mener at man ikke kan forvente at utøvere innehar den nødvendige medisinske kompetansen som leger har, og blir betalt for i store summer av Skiforbundet til å holde styr på. Så jeg mener at Johaug burde tenkt og forventet at legen som ga henne salven hadde koll på om den var ok eller ikke.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:47   #59
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg mener at man ikke kan forvente at utøvere innehar den nødvendige medisinske kompetansen som leger har, og blir betalt for i store summer av Skiforbundet til å holde styr på. Så jeg mener at Johaug burde tenkt og forventet at legen som ga henne salven hadde koll på om den var ok eller ikke.

Men det blir litt som å mene, uten sammenligning for øvrig, at mannen bør bli hørt før kvinnen tar abort. Det er bare én som kan ha juridisk ansvar. Det MÅ være utøver.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:48   #60
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg mener at man ikke kan forvente at utøvere innehar den nødvendige medisinske kompetansen som leger har, og blir betalt for i store summer av Skiforbundet til å holde styr på. Så jeg mener at Johaug burde tenkt og forventet at legen som ga henne salven hadde koll på om den var ok eller ikke.

Det er jeg for så vidt enig i, men ansvaret er hennes likevel, og det må det være. Det er jo akkurat som hvis jeg ansetter en udugelig regnskapsfører, som tabber med skatten min. Det er ikke jeg som har gjort feilen, men det er jeg som er ansvarlig likevel. Cluet er selvsagt å sørge for å ansette en dugende lege - eller regnskapsfører, for den del.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
porolon, stillongs

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no