Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vintersko/-støvler som er gode å gå i?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-16, 16:15   #21
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vintersko/-støvler som er gode å gå i?

Jeg har Womens Canard Boots fra Timberland, og digger dem. Kjøpte meg nye da de gamle ble utslitt. Gode, varme og vanntette.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 16:41   #22
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko/-støvler som er gode å gå i?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

De var veldig fine, Teflona! Vet du om de finnes i butikk i Norge (evt norsk nettbutikk?).

Jeg kjøpte i vanlig butikk (Tønsberg), men jeg tror de har sluttet med merket. Ser at Skoringen har: https://mobilsite.skoringen.no/casho...bEgaAuMS8P8HAQ

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 16:43   #23
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko/-støvler som er gode å gå i?

Boozt har også

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 15:18   #24
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko/-støvler som er gode å gå i?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg kjøpte i vanlig butikk (Tønsberg), men jeg tror de har sluttet med merket. Ser at Skoringen har: https://mobilsite.skoringen.no/casho...bEgaAuMS8P8HAQ

Jaggu fant jeg dem ikke i min lokale skosjappe! Takk for tips, Teflona! Veldig fine, og fantastisk uglatte, med sin gummisåle.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 16:26   #25
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko/-støvler som er gode å gå i?

Så bra! Jeg skal se etter nye på salg over jul, jeg "bor" i dem jeg har nå, veldig gode til 0-føre som ser ut til å bli standarden her, samt varme nok om det blir kaldere.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 17:58   #26
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko/-støvler som er gode å gå i?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Så bra! Jeg skal se etter nye på salg over jul, jeg "bor" i dem jeg har nå, veldig gode til 0-føre som ser ut til å bli standarden her, samt varme nok om det blir kaldere.

Jeg spaserer rundt med dem inne her nå, bare fordi de er så nye og fine! De sitter veldig godt på foten også. Og så rimelige! Jeg har liksom vennet meg til at gode, fôrede vintersko koster fra 2,5 k og oppover...

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 22:35   #27
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vintersko/-støvler som er gode å gå i?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.


Lavender: De ser veldig varme og gode ut, men vil de i det hele tatt tåle sørpevær? Jeg er kjempeskeptisk til at semsket skinn skal holde seg pent gjennom en vintersesong i Oslo.

Jeg er ikke egentlig ute etter kjempevarme sko - altså, de må jo være varme, men jeg er lite frossen av meg, og hvis jeg har forede vintersko og tar tynne ullsokker inni, pleier jeg ikke å fryse, selv på det kaldeste. Men dersom de er for varme i den mildere delen av vinteren, er ikke det noe særlig. Jeg hadde liksom bare tenkt å kjøpe ett par, ikke ett varmt par som ikke tåler mildvær, og ett vanntett par som ikke er så veldig varme.

Egentlig er det sålen jeg er mest opptatt av; jeg går mye, og jeg vil ha skikkelig veigrep på vinteren. Og så tror jeg jeg vil ha noe i skoletthøyde, ikke noe som går langt oppover leggen.

Jeg har også Adirondack og elsker dem. Det er sjelden den semskede delen blir vårt fordi den er så høyt oppe. Selv om de er de beste vinterskoene jeg har hatt, er de varme og jeg bruker dem kun når det er minusgrader. De er for varme på midlere vinterdager, synes jeg.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-16, 23:40   #28
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintersko/-støvler som er gode å gå i?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

De er normale i størrelsen. Mener i allefall at jeg endte opp med det som er min vanlige størrelse.

Skilpadda: Jeg har buksebena inni.

Tusen takk for tips! Jeg gikk opp en str siden jeg ville ha plass til tykkere sokker, og de er virkelig gode! Og varme!
Tenkte først at de var alt for stive, men etter bare å ha gått litt inne var de som støpt på foten. For trange over vrist til at jeg får tykke sokker i, men varme nok til at jeg ikke trenger det uansett,

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-16, 10:59   #29
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintersko/-støvler som er gode å gå i?

Jeg har vintersko fra Rieker, og de er nette, varme, tåler litt slaps og fantastiske å gå med. Gode såler.

Jeg har disse, men de har en del forskjellig.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0055.JPG (20,6 KB, 9 visninger)
__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-16, 00:22   #30
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Vintersko/-støvler som er gode å gå i?

Jeg har disse fra Ecco, og er veldig fornøyd:

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-16, 18:57   #31
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko/-støvler som er gode å gå i?

Når jeg går i skogen og ingen ser meg går jeg i disse : https://www.fjellsport.no/viking-con...vy-petrol.html

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no