Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp til å finne petrolfarget kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-13, 11:43   #41
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til å finne petrolfarget kjole

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Når det er sagt, kommer jeg sikkert til å bruke skoene til svart, i alle fall. Og så er jeg alltid utkikk etter tilsvarende røde kjoler, men det er vanskelig å finne den rette (dype) rødtonen. Og modellen, selvsagt.

Jeg tror skoene blir veldig lekre til svart, eller mørkt grått. Og til svart/grått skjørt og petrol-farget topp/skjorte!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-13, 11:49   #42
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til å finne petrolfarget kjole

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg tror skoene blir veldig lekre til svart, eller mørkt grått. Og til svart/grått skjørt og petrol-farget topp/skjorte!

Ikke sant! Og så har jeg et kult Skunkfunk-skjørt i petrol og mørk, mørk brunt som blir fint til.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 27-07-13 kl 12:42.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-13, 12:27   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til å finne petrolfarget kjole

Det var ikke for å disse stilen din, Blu, jeg tror bare du kunne vært fin i andre farger også, uten at du helmatcher fra topp til tå.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 27-07-13 kl 12:58.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-13, 12:46   #44
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til å finne petrolfarget kjole

Jeg bruker andre farger også, altså - men da har jeg jo andre sko som matcher. :uforbederlig:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-13, 12:59   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til å finne petrolfarget kjole

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-13, 19:23   #46
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp til å finne petrolfarget kjole

Du kan vel ha en annen farge til...? motebildet matcher ikke nødvendigvis totalt skofargen og kjole lenger, dismatch er mer i bildet

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-13, 20:44   #47
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til å finne petrolfarget kjole

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Du kan vel ha en annen farge til...? motebildet matcher ikke nødvendigvis totalt skofargen og kjole lenger, dismatch er mer i bildet

Vel, jeg har akkurat svart på det spørsmålet. Jeg kan sikkert ha andre farger til, men nå vil jeg ha samme farge. Og meg og 'motebildet' er for øvrig størrelser som sjelden nevnes i samme åndedrag.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 14:40   #48
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til å finne petrolfarget kjole

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har forresten denne, som riktignok kun er petrolfarget i overdelen, men passformen er super. Og til kun 400 kroner.

Hvor lang er du, M? Ser på produktanmeldelse på Zalando at den ikke er pen om man er lav. Jeg er jo lav, men kjolen var jo kjempefin!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 14:43   #49
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til å finne petrolfarget kjole

Jeg er 171, og kjolen rekker meg til like over knærne.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 14:47   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til å finne petrolfarget kjole

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Hvor lang er du, M? Ser på produktanmeldelse på Zalando at den ikke er pen om man er lav. Jeg er jo lav, men kjolen var jo kjempefin!

Ja ja, da blir jeg sikkert ikke pen, jeg heller, da. Får håpe den ikke er så lang i den minste størrelsen. Den høres jo ikke veldig lang ut ifølge Madicken, heldigvis.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 14:49   #51
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til å finne petrolfarget kjole

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Den høres jo ikke veldig lang ut ifølge Madicken, heldigvis.

Nei, jeg ville ikke sagt at kjolen er spesielt lang.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 18:58   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til å finne petrolfarget kjole

Kjolen kom i dag, og det blir retur. Den var passe lang, til rett over kneet, men overdelen satt ikke pent over brystet. Puppene havnet liksom på feil sted, så det ble posete og rart. Det virket også som om foret var strammere enn det ytterste stoffet, noe jeg tror blir særlig uheldig for fjøler som meg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-13, 20:09   #53
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til å finne petrolfarget kjole

Jeg fikk kjolen jeg bestilte i går, har vært på ferie. Kjolen var altfor kul, den er altfor kort til meg og sitter fresht stramt over puppene. Dessverre var den likevel altfor kul, stram og kort når man er nesten 180 er unektelig ganske festlig og vil slå an i mange sammenhenger . Den var jo nesten gratis, så jeg beholdt den, men jeg kjenner jeg er usikker på når den egentlig er passende....

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 10:05   #54
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til å finne petrolfarget kjole

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg fikk kjolen jeg bestilte i går, har vært på ferie. Kjolen var altfor kul, den er altfor kort til meg og sitter fresht stramt over puppene. Dessverre var den likevel altfor kul, stram og kort når man er nesten 180 er unektelig ganske festlig og vil slå an i mange sammenhenger . Den var jo nesten gratis, så jeg beholdt den, men jeg kjenner jeg er usikker på når den egentlig er passende....

Bilde?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no