Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bodenstørrelser -igjen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-13, 20:58   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bodenstørrelser -igjen

Jeg ser av og til Boden-plagg som jeg liker veldig godt, og jeg har bestilt endel derfra som jeg er glad i. Men etter at jeg gikk ned noen kilo i vekt, syns jeg aldri størrelser, oppgitte mål og fasonger stemmer på meg. Jeg kan liksom ikke skjønne at jeg har så absurd spesiell kroppsfasong heller. Jeg er 173/74 høy, ca 95 rundt brystet, 75 rundt livet og 95 rundt hoftene. En skulle jo ikke tro det var så veldig rare proporsjoner? Men de aller fleste skjørt og kjoler jeg har prøvd derfra har altfor mye stoff rundt hoftene og er utskrådd/"hofteformet" på en helt feil måte. Er det noen andre med tilsvarende mål som har samme problem? Eneste løsning for meg hvis jeg skal ha Boden-klær ser ut til å være:

Tur til London? Evt. bare slutte å se på den nettbutikken?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-13, 21:09   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bodenstørrelser -igjen

Jeg har ca samme utgangspunkt og erfaring. Har nå solgt to ubrukte fine kjoler pga fasong. Kjolene blir altfor store om jeg går opp en størrelse, de blir for trange over ryggen hvis jeg kjøper målt størrelse. Jeg har solgt to kjoler og sitter igjen med tre kjoler med stretch.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-13, 21:12   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bodenstørrelser -igjen

Jeg er 82/66/93 og får heller ikke Boden-kjoler som passer. Hos meg er problemet at det blir for trangt over hoftene, og ikke minst altfor vidt i livet. Det virker som om klærne passer best på folk med en forholdsvis rett fasong ..?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no