Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Dubrovnik

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-15, 22:13   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Hotell i Dubrovnik

Nokon som har eit hotell nær gamlebyen med basseng og frukost å anbefale? Helst gangavstand.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 16:00   #2
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Dubrovnik

Henger meg på her

Vi bestilte for en tid siden et hotell via Booking.com for 2 voksne og 1 barn. Tastet rett antall voksne og barn samt alder og fikk bekreftelse, og dermed trodde vi alt var ok.
Fikk plutselig for meg i dag at jeg skulle sjekke dette flotte tilbudet opp og det viste seg at vi måtte betale ca 3000 ekstra for vårt barn. Vi skal bo i to uker.
Ble så irritert at jeg avbestilte.
Derfor trenger vi et bra sted å bo enten hotell eller leilighet i området ved/i Dubrovnik.
Har nettopp sendt en forespørsel via Kroatiaperler.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 16:33   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotell i Dubrovnik

ups!! Eg har bestilt på hotell lero trur eg det var. Det var ganske billig, og ganske nær gamlebyen. Eg har betalt og, så reknar med at det er i orden. Me tol det hotellet fordi det var eit lite basseng som hørte til, og me må ha basseng på hotellet. Håpar de finn utav det!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no