Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London og hotell

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-17, 23:14   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

London og hotell

Ungene, særlig eldste, vil til London i sommerferie. Det er Harry Potter som frister. Drar i så fall alene med to barn. Holder det med fire netter der? En dag til HP. Yngste vil opp i London Eye og til Hamley's. Er selvsagt et par ting til vi må få med oss.

Er det greit å bo i Southwalk området? Tips til greie hotell som ligger i trygt område uten å koste skjorta? Ønsker ikke å bo i Bayswater, ei heller rundt Paddington. Ønsker mer sentralt enn det.

Ok med KFUM-KFUK hjemmet med barn? Eller styr unna?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-17, 00:55   #2
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London og hotell

Jeg synes at familierommene på Premier in-hotellene er greie på tur med barn. Vi har bodd både i Southwark-området og på det som ligger ved Victoria

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-17, 08:28   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.661
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: London og hotell

Jeg bodde på en fantastisk airbnb rett bak Lego og mhm butikken i november. De q har en dobbeltseng og en enkeltseng.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-17, 08:30   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London og hotell

Jeg har selv bodd på Premier Inn ved London Eye med barn, men jeg tror vi ønsker oss et mindre hotell.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-17, 10:30   #5
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: London og hotell

Vi bodde på Premier Inn sist, etter råd her inne, og var fornøyd med det. Vi bodde på Earls Court og var fornøyd med det, få min å gå til tuben. Hører at noen av rommene kan være støyutsatt ifht at det ligger over tuben, men de har jo god natts søvn-garanti, så..

Vi droppet Eye, og gikk først opp i Tower Bridge (noenogførti meter) - kult - glasspaneler i gulvet så vi så ned på veien og elva - og oppe i Londons ( og Europas?) høyeste bygning The Shard (242 m?). Ligger over London Bridge stasjon. Dyrt å komme opp (billigere på nett), men verdt det, synes vi. Hele opplevelsen med to hurtiggående heiser og to utkikksetasjer. Eye er laaaangt der nede. Kan bestille tid på nett, mulig det er lurt midt i ferien. Ingen kø da vi var der i vinterferien. Vi gikk dit ganske sent, og fikk med oss solnedgangen, ganske flott, og nightlights.

Hadde mest lyst på Premier Inn Tower Hill, men det var fullt de dagene.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-17, 14:53   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London og hotell

Jeg vil jo helst ikke til London om sommeren. Har vært der mye, men på andre årstider bortsett fra sommeren da jeg var 18. Da var det over førti grader, husker det godt enda.

Syden frister nok mer......

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-17, 16:37   #7
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: London og hotell

Southwark er både trygt og koselig, har bodd der mye. Ekstra bonus om dere flyr til Gatwick: Direktetog til Blackfriars så man slipper kaoset på Victoria. Jeg har bodd mange ganger på Travelodge i Southwark, som er enkelt, men rent og hyggelig og har OK størrelse på rommene.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-17, 11:10   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London og hotell

Takk for tips, Novla!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-17, 23:15   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: London og hotell

Jeg er overhode ikke kjent men siden du lurer på Blackfriars-området,
Da vi var i London i sommerferien 2013 så bodde vi på Novotel ved Blacfriars.
Stort pluss at de har basseng som nesten var døgnåpent så gutta badet både før og etter utflukter.
De hadde spillavdeling med PS også. Og flott frokost.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-17, 17:28   #10
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: London og hotell

Jeg er veldig glad i st. Giles. Supersentralt.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-17, 19:30   #11
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: London og hotell

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg er veldig glad i st. Giles. Supersentralt.

Fin beliggenhet hvis man skal være mye i Oxford St. Selve hotellet litt so-so, syntes vi.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no