Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er dette her noe? (Ny PC-spørsmål)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-11, 13:32   #1
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette her noe?

Mr. Norway har bestilt ny PC, dvs PC-fyren på jobben har sagt hva han skal ha. Nå er jeg helt avlegs på PC, og klarer ikke lese spesifikasjoner lenger. Og siden det er jeg som må lide meg gjennom alle skjellsordene Mr. Norway freser mot ikke-fungerende/trege/makkverkende PC, så vil jeg gjerne vite om jeg allerede nå skal sette ned foten og nekte maskinen inn i vårt hus.

http://www.sony.no/product/vn-s-series/vpcsb1v9e-b

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 14:23   #2
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er dette her noe? (Ny PC-spørsmål)

Nei, det der er nok ikke noe og ha. Bare send den til meg.....
.
.
.
.
.
.
.
Neida, VAIO-serien til Sony er glimrende laptoper. De har ikke vært til salgs her til lands veldig lenge, men det er høyklassemerket til Sony i resten av verden.

Det eneste jeg tenker på er om 13.3" skjerm er litt lite? Avhenger selvfølgelig av hva du skal bruke den til. Også er den ikke noen spillmaskin med det skjermkortet men bortsett fra det så er det en supermaskin.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 14:24   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe? (Ny PC-spørsmål)

"Jobb uanstrengt!"

What's not to like?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 17:09   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Så lenge det er Windows så blir det tregt før eller siden... er min erfaring. På jobb har vi stadig klager på Windows og treghet (vi bruker Windows 7 64-bit), mens Macene og tilsvarende klager, kan jeg telle på en hånd.....Men det var kanskje ikke det du ville vite? :P

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 17:15   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Mac-folk er liksom per def folk som ikke klager, de sender jo gladelig maskina inn på service i Nederland for å få den tilbake om 3 uker også. For å fikse noe man kan gjøre på kjøkkenet hjemme på en pc.

Ikke for det, hvis jeg kunne blitt fortrolig med å bare ha en knapp, kunne jeg sikkert hatt mac. Jeg bare tror ikke det med klaging sier noe om at det ikke er noe problemer for den gjengen der.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 17:41   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe? (Ny PC-spørsmål)

Åh, så bra! Storesøster har nemlig en Vaio MiniPC, og tregere maskin har jeg ikke opplevd. Herregud, opptil 30 sek for å åpne et program og sånt. Latterlig.

Størrelsen er finfin, for han har eksterne skjermer på jobb, og reiser masse og vil ha noe lite og kompakt. Og spill? Min mann?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 17:48   #7
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Jeg er jo Mac-bruker på min hals, så det er ikke MEG dere trenger å overtale. Men jeg tror ikke jeg betror min kjære å gå gjennom konverteringsperioden uten å bli skilt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:09   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Mac-folk er liksom per def folk som ikke klager, de sender jo gladelig maskina inn på service i Nederland for å få den tilbake om 3 uker også. For å fikse noe man kan gjøre på kjøkkenet hjemme på en pc.

Ikke for det, hvis jeg kunne blitt fortrolig med å bare ha en knapp, kunne jeg sikkert hatt mac. Jeg bare tror ikke det med klaging sier noe om at det ikke er noe problemer for den gjengen der.

Jeg er med å drifter store parker med både iMacs og Windowsklienter, så jeg tør påstå at min argumentasjon kommer av egne erfaringer og ikke at Mac-folk sier og gjør og ditt og datt.

Min erfaring er at det er mye mer klager når det kommer til treghet på Windowsmaskiner. Men selvsagt er det andre problemstillinger som Apple er crap på, men det syns ikke så godt fra brukersiden der jeg jobber. Det går mer på driftsmessige utfordringer.

Hva mener du forresten med å være fortrolig med å ha en knapp?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:10   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er med å drifter store parker med både iMacs og Windowsklienter, så jeg tør påstå at min argumentasjon kommer av egne erfaringer og ikke at Mac-folk sier og gjør og ditt og datt.

Min erfaring er at det er mye mer klager når det kommer til treghet på Windowsmaskiner. Men selvsagt er det andre problemstillinger som Apple er crap på, men det syns ikke så godt fra brukersiden der jeg jobber. Det går mer på driftsmessige utfordringer.

Hva mener du forresten med å være fortrolig med å ha en knapp?

Macer mangler en museknapp. Fæle greier.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:14   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Macer mangler en museknapp. Fæle greier.



Jeg trodde du skulle drite deg ut nå, å påpeke alvorlige mangler ved Mac som kun eksisterte i ditt hode. Jeg hadde svaret mitt klart!

Men okei. Sliter du med å venne deg til musa, så ser jeg jo at det er en tung argumentasjon for å holde seg til det velkjente. Jeg har vært utro mot den ene plattformen etter den andre de siste årene så kjenner ingen forpliktelser. Det begynte med at jeg hadde Windows og syntes det var stas.... helt til jeg forlenget levetiden til en Vista-kokt laptop ved å innstallere Ubuntu. Etter å ha levd med Linux-sjarmen noen år (drivere til ny hardware er ikke alltid å oppdrive), så begynte jeg jobbe med Mac. Og da innså jeg at dette var en perfekt (nesten) hybrid.

Fikk en ide nå. Lage eget operativsystem!!! Joikaux?

PS: Ser at Missa hikket da hun postet, så fjas kan neppe være kriminelt her da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:22   #11
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.



Jeg trodde du skulle drite deg ut nå, å påpeke alvorlige mangler ved Mac som kun eksisterte i ditt hode. Jeg hadde svaret mitt klart!

Men okei. Sliter du med å venne deg til musa, så ser jeg jo at det er en tung argumentasjon for å holde seg til det velkjente. Jeg har vært utro mot den ene plattformen etter den andre de siste årene så kjenner ingen forpliktelser. Det begynte med at jeg hadde Windows og syntes det var stas.... helt til jeg forlenget levetiden til en Vista-kokt laptop ved å innstallere Ubuntu. Etter å ha levd med Linux-sjarmen noen år (drivere til ny hardware er ikke alltid å oppdrive), så begynte jeg jobbe med Mac. Og da innså jeg at dette var en perfekt (nesten) hybrid.

Fikk en ide nå. Lage eget operativsystem!!! Joikaux?

PS: Ser at Missa hikket da hun postet, så fjas kan neppe være kriminelt her da.

Det stemmer jeg for!

Jeg har også vært gjennom ymse operativsystemer. Sånn går det når man gifter seg med en yrkesnerd. Det er bare to grunner til at jeg ikke har mac. Prisen og at min kjære sier at "da er du på egne bein". Og det er litt skummelt.

Men den har bare en museknapp ja. Omtrent like trasig som biler med automatgir som mangler en pedal.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:27   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det stemmer jeg for!

Jeg har også vært gjennom ymse operativsystemer. Sånn går det når man gifter seg med en yrkesnerd. Det er bare to grunner til at jeg ikke har mac. Prisen og at min kjære sier at "da er du på egne bein". Og det er litt skummelt.

Men den har bare en museknapp ja. Omtrent like trasig som biler med automatgir som mangler en pedal.

Jeg tror nok litt av årsaken til at late Linuxfolk ofte liker Mac er nettopp det at man kan bla opp terminal, og vips: Man er hjemme! Og du er aldri på egne føtter så lenge du har internett vet du. Din beste venn er Google, og ikke nødvendigvis mann ...

Men Apple har unektelig fjollete navn på ting: Airport, iDitt, iDatt, Finder osv. Ikke noe mainstream navn er ok, det må være Apple-ish! Men det er i bunn og grunn mye det samme, og det tok forbausende kort tid å venne seg til. Jeg hadde ikke tatt i en Mac før august og kan allerede opptil flere titalls hurtigtaster (og litt til da).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:32   #13
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg tror nok litt av årsaken til at late Linuxfolk ofte liker Mac er nettopp det at man kan bla opp terminal, og vips: Man er hjemme! Og du er aldri på egne føtter så lenge du har internett vet du. Din beste venn er Google, og ikke nødvendigvis mann ...

Men Apple har unektelig fjollete navn på ting: Airport, iDitt, iDatt, Finder osv. Ikke noe mainstream navn er ok, det må være Apple-ish! Men det er i bunn og grunn mye det samme, og det tok forbausende kort tid å venne seg til. Jeg hadde ikke tatt i en Mac før august og kan allerede opptil flere titalls hurtigtaster (og litt til da).

Nah sånne navn og dill fikser jeg fint. Jeg fikser det meste. Men når pc'n dauer kommer jeg krypende til han som vet hvordan den ser ut på innsiden.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:36   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nah sånne navn og dill fikser jeg fint. Jeg fikser det meste. Men når pc'n dauer kommer jeg krypende til han som vet hvordan den ser ut på innsiden.

Du vet at det finnes de som vet hvordan Mac ser ut på innsiden og? Ref: Ditt første innlegg.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Mac-folk er liksom per def folk som ikke klager, de sender jo gladelig maskina inn på service i Nederland for å få den tilbake om 3 uker også. For å fikse noe man kan gjøre på kjøkkenet hjemme på en pc.


Du høres ut som en som kunne finne på å sende Macen til Nederland... om du ikke hadde en mann da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:37   #15
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men den har bare en museknapp ja.

Nei, det har den da ikke? Vanlige mus funker jo helt fint, Mighty Mouse har tre knapper og trackpaddene på Macbooks har høyreknapp med å legge to fingre på paden når du klikker.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:43   #16
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Nei, det har den da ikke? Vanlige mus funker jo helt fint, Mighty Mouse har tre knapper og trackpaddene på Macbooks har høyreknapp med å legge to fingre på paden når du klikker.

Antok at hun ikke likte at paden var uten synlige knapper jeg.

En på jobb klarer seg ikke uten sånn museduppedings midt i tastaturet... noen vaner er tydeligvis vanskelige å vende...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 19:07   #17
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe? (Ny PC-spørsmål)

Padden på macer funker helt greit. Jeg bruker ikke knappene på pc'n heller. Museduppedittdings midt i tastaturet er diskvalifiserende. Den kommer man borti når man ikke skal. Er jeg litt sær mon tro? Synes det veldig at alle på jobb har mac og jeg sliter med å stå imot presset?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 19:34   #18
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe? (Ny PC-spørsmål)

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=597292#extra
sa mannen

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no