Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Endre visningsnavn på youtube?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-13, 23:03   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Endre visningsnavn på youtube?

Jeg mener at jeg for en stund siden ble spurt inne på youtube om jeg ville endre visningsnavn eller noe sånt, slik at det ikke er det kjedelige brukernavnet som står som eier av videoene. Jeg klikket tydeligvis vekk meldingen mange nok ganger til at jeg ikke finner tilbake til den, og nå kunne jeg godt tenkt meg å endre dette.



Jeg rota litt rundt inne der, og endte opp med å knytte youtube-kontoen vekk fra gmail-kontoen, for så å knytte den opp til den igjen etterpå, for å se om det hadde en effekt. Noe det ikke hadde. (Har likt brukernavn men annet visningsnavn på gmailen.)

Noen som vet hva jeg snakker om og hvordan jeg fikser det?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-13, 17:27   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endre visningsnavn på youtube?

Noen som vet?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no