Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger rådslagning, om champagneglass og farger

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-17, 23:55   #21
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.782
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger rådslagning, om champagneglass og farger


Blande farger!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-12-17, 01:02   #22
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.816
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger rådslagning, om champagneglass og farger

De grønne var nydelige!
Jeg ville blandet gule og grønne hvis det lar seg gjøre.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-17, 10:05   #23
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.615
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger rådslagning, om champagneglass og farger

Enten alle fargene eller bare grønt. Jeg elsker jo å blande farger, men da helst på litt billigere greier og så safer jeg på innkjøp av dyre evigvarende greier.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-17, 12:04   #24
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger rådslagning, om champagneglass og farger

Ha! Jeg har faktisk sett på disse i lang tid men ikke somlet meg til å kjøpe noen ennå.
Jeg tenker sånn: Synes de grønne eller røde er finest. Og er akkurat like i stuss som deg om man skal blande. Det er kult med blanding, men da ser det mer ut som noe man har samlet på bruktbutikk da enn om det er en farge. Det er kult om man har samlet de på bruktbutikk men kanskje ikke når de er skvett nye. Men champagneglass er fest og fyrverkeri så sånn sett passer det med blanding.

Altså, bare rør fra meg, men generelt entusiastisk for glassene, jeg synes de er kjempefine
De gule får du kjøpt på ebay, de er dobbelt så dyre som de vanligste fargene, men hadde kjøpt de lell om man skal blande.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-17, 12:44   #25
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.816
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger rådslagning, om champagneglass og farger

Hvis de gule er dobbelt så dyre hadde jeg gått for bare grønne. Jeg synes de røde blir for julete.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-17, 13:07   #26
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.556
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger rådslagning, om champagneglass og farger

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Enten alle fargene eller bare grønt. Jeg elsker jo å blande farger, men da helst på litt billigere greier og så safer jeg på innkjøp av dyre evigvarende greier.

Jeg endte på samme konklusjon, så jeg kjøpte flere grønne. De er fantastiske å holde i hånden altså.

Jeg spurte om de gule glassene, og fikk vite at de kun var launchet i det amerikanske markedet. Sært.

Esme - hvis du går for de grønne så vær obs på at de kommer i ulike sjatteringer. Jeg gikk for en lysere grønnfarge, de mørkeste er omtrent flaskegrønne. Da jeg gikk tilbake for å kjøpe flere i dag så måtte de pakke opp flere esker for å finne samme sjatteringer. De har samme fargekode, så det er altså ikke ett fett hvilken boks du tar. Jeg legger ved et bilde som skal prøve å vise hvor lys grønnfarge jeg gikk for.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 75719479-B460-402E-8B5A-D7BE1F7D87AD.jpg (4,9 KB, 88 visninger)
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-17, 17:45   #27
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.740
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger rådslagning, om champagneglass og farger

Enten alle farger, eller bare grønt. Syns som over at champis er fest og moro, og fint kan kombineres med mange farger. Bare å gønne på.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-17, 19:55   #28
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger rådslagning, om champagneglass og farger

Så utrolig kule! De minner meg om en kristallskål som mormoren min hadde og som jeg har utrolig mange minner fra barndommen rundt. Jeg har jaktet på en erstatning siden hun døde og jeg oppdaget at den hadde blitt knust. Den var rød da.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-17, 21:46   #29
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger rådslagning, om champagneglass og farger

Blande! Oftast blir jo champagne servert som aperitiff og lignande, sjeldent en dekke med champagneglass i grunn. Dei var nydelige!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no