Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Synkronisere iPod

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-11, 00:52   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Synkronisere iPod

Nå er ikke jeg og apple bestevenner i utgangspunktet. Men nå har jeg da avinstallert Itunes og installert på nytt, for å i det hele tatt kunne synke Ipodene våre.. Minis måtte jeg nullstille hele dri.... og legge inn alt på nytt hittil i kveld har jeg klart å synke en jæ.... Ipod! 3 timer og den er enda ikke ferdig! Hvor lang tid er det normalt at dette tar? *jeg har 3 igjen, så jeg lurer på om jeg får noe nattesøvn??* Og hvorfor har alle vi andre tilgang til WI-FI og ikke Mini sin Ipod? Dette er Ipod Touch - og alle er like.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 01:34   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synkronisere I-pod

Bytt pc. Når en pc ikke samarbeider, hjelper det som regel ikke å prøve mange ganger har jeg erfart.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 08:27   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Synkronisere I-pod

Jeg er veldig glad jeg droppa Ipod, og kjøpte Creative Zen X-Fi 2 i stedet nå kjenner jeg.
Hadde lyst på Ipod Classic, men det var nettopp Itunes som holdt meg fra å kjøpe den. Har hørt litt for mye negativt om det.

Håper du finner ut av det!

  Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 10:55   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synkronisere iPod

Den he..... ipoden står jammen og synkroniserer enda!! Takke meg til HTC telefonen min med Skype!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 11:41   #5
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synkronisere iPod

Hva slags iPod er det? Ligger det mye bilder på den? Det kan ofte ta vanvittig lang tid og synkronisere en iPod/iPhone med mange bilder på.

Velg heller og håndtere film/musikk manuellt, det er mye enklere.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 12:01   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synkronisere iPod

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Hva slags iPod er det? Ligger det mye bilder på den? Det kan ofte ta vanvittig lang tid og synkronisere en iPod/iPhone med mange bilder på.

Velg heller og håndtere film/musikk manuellt, det er mye enklere.

Det ligger ikke bilder på den - det er en Ipod Touch. Men det er mye spill og musikk på den. Den er ikke mer enn på 8 GB.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no