Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Hva vil jeg ha?
Iphone 5 33 43,42%
Iphone 4 s 5 6,58%
Samsung galaxy s4 33 43,42%
Noe helt annet 5 6,58%
Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-13, 13:06   #21
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Bestilte akkurat Samsung s4, jeg gleder meg til den kommer i postkassa! For meg er iPhone ikke noe som jeg ville ha kjøpt siden jeg miskliker hvordan iOS på iPhone er.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 14:07   #22
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Du vil ha Samsungen

Jenta vår har den, og den fungerer kjempegodt. Ikke noe tull med den, og jeg sitter her med min S3 og er litt misunnelig på henne.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 14:54   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er jo ikke noe problem å takle den. Mer brukervennlig blir det neppe. Men den er virkelig svært begrenset.

(Jeg har Mac og elsker den, og liker iDingser generelt. Utenom iPhone.)

Jeg er helt enig, og jeg har iPhone nettopp fordi den er så enkel og begrenset. Jeg ville aldri anbefalt iPhone til andre enn gamle folk (der jeg kategoriserer meg selv) og barn.

Men så bomma jeg på pollen og trykket iPhone5 da.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 15:23   #24
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Jeg liker også at iPhone er enkel og begrenset. Jeg hadde virkelig ikke bruk for widgetene og gudene vet hva jeg hadde på androidtelefonene jeg hadde, og skjermene ble bare voldsomt uryddige. Jeg liker det rent og pent og enkelt og systematisk på iPhoneskjermen. Der er det liksom begrenset hva man kan putte på, og alt er stilrent og lekkert.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 17:20   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Du får det liksom ikke så mye mer stilrent som på Samsung heller altså, emin. Jeg synes i det hele tatt Samsung Galaxy S-telefonene er veldig like iPhone i oppsettet (utseendemessig). Stilrent og ryddig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 18:38   #26
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Fornuften seirer og det blir en Samsung.
Tror jeg vil angre ellers.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 18:42   #27
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Du får det liksom ikke så mye mer stilrent som på Samsung heller altså, emin. Jeg synes i det hele tatt Samsung Galaxy S-telefonene er veldig like iPhone i oppsettet (utseendemessig). Stilrent og ryddig.

Jeg vil ikke påstå det om de ulike skjermene jeg hadde på Samsung Galaxy S2'en min i alle fall. Det ble mye rot.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 18:53   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.387
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Akkurat kjøpt meg iphone 5 og er så langt fornøyd. Aldri hatt en sånn type telefon før.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 19:02   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Jeg vil ikke påstå det om de ulike skjermene jeg hadde på Samsung Galaxy S2'en min i alle fall. Det ble mye rot.

Hø? Merkelige greier, min bror er svoren iPhone-tilhenger og klarer knapt å være positiv til NOE annet (han er en Apple-disippel på sin hals), men selv han måtte innrømme at S2en lignet fryktelig mye på iPhone og var veldig ryddig, fin og oversiktelig. Lurer på om du har tuklet litt for mye med innstillingene eller noe?
Skjønner forresten ikke helt hva du mener med "ulike skjermene" i flertall? Hos meg er det 1 skjerm, slik som på iPhone. Man kan velge hvilke apps man vil ha på fremsiden og det er flere sider man kan bla i, nøyaktig som på iPhone.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 19:05   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Hos meg er det 1 skjerm, slik som på iPhone. Man kan velge hvilke apps man vil ha på fremsiden og det er flere sider man kan bla i, nøyaktig som på iPhone.

Den kommer ikke slik, så det har du ordnet helt selv. Den kommer med en hel haug med "skjermer" og widgeter.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 19:12   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Ah, lenge siden jeg kjøpte min (har S3 nå) så det husker jeg ikke, men det kan du ha rett i. Uansett så må det være enkelt å fikse, jeg har ikke snøring på noe som helst tekniske greier, men det klarte jeg visst uten å tenke over det, engang. Så man kan med babygrep få den til å se helt ut som iPhone, i hvert fall.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 19:51   #32
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Det hører med til historien at en oppdatering gjorde S2'en helt koko; den restartet av seg selv flere ganger om dagen, slo seg av, gikk i lås så jeg måtte ta ut batteriet for å få slått den av og på osv. Mannen, som er Samsung-fanboy, måtte innrømme at han kjente til mange slike tilfeller på S2 og S3 etter den oppdateringa via jobb (han jobber i telebransjen), og det faktisk var han som bestilte meg iPhone etter det, men han visste at jeg ønsket meg iPhone da. S2'en døde få dager etter av et fall fra stuebordet og ned på gulvet, skjermen ble helt blå. Selv har han nylig kjøpt seg Note 2, og Størsta arvet da hans Note 1, så vi har mye Samsung også her hjemme, både i telefoner og 2 Galaxy Tab'er.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 20:01   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Ja, min S2 ble også koko da jeg prøvde å oppdatere den, så jeg kunne ikke gjøre det. Og det gikk ikke an å skru av lyden på kameraet, noe som var hinsides irriterende siden det kom et høyt KLIKK da jeg tok bilder, selv på lydløs, noe som var veldig upraktisk da jeg skulle ta bilder et sted der det helst skulle være stille rundt meg.
S3 har jeg nå, og den er selvsagt bedre på alle måter. Vel, bortsett fra at den faktisk er litt tregere enn S2, når det gjelder scrolling, åpning av programmer osv. Men det kan jeg fint leve med, bare jeg slipper den helvetes lyden når jeg tar bilder.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 22:18   #34
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Synes dere iphone er ryddig? Det er noe av det jeg ikke liker med den, jeg synes den lett blir rotete. Jeg liker egentlig mannens windowsphone bedre, men den er så kjip på app-fronten.

Jeg teller på knappene om jeg skal oppgradere til iphone5, vente på neste iphone eller prøve en android. Jeg lurer på om noe av de greiene som irriterer meg ved iphone er greiere på samsungene eller om det bare er andre ting jeg vil irritere meg over i stedet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 22:28   #35
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Synes dere iphone er ryddig? Det er noe av det jeg ikke liker med den, jeg synes den lett blir rotete. Jeg liker egentlig mannens windowsphone bedre, men den er så kjip på app-fronten.

Jeg teller på knappene om jeg skal oppgradere til iphone5, vente på neste iphone eller prøve en android. Jeg lurer på om noe av de greiene som irriterer meg ved iphone er greiere på samsungene eller om det bare er andre ting jeg vil irritere meg over i stedet.

Jeg har samsung s4 og synes den er vesentlig ryddigere enn iPhone (som jeg har hatt tidligere). Android lar meg ha kun de appene jeg ønsker fremme, og resten ligger et lag under. Jeg kan bruke mapper hvis jeg ønsker, men det et bare en alternativ måte å organisere appene på. Også liker jeg widgets, jeg har en med dagens kalender, en med dato og klokkeslett og en med vekkerklokke.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 22:31   #36
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg har samsung s4 og synes den er vesentlig ryddigere enn iPhone (som jeg har hatt tidligere). Android lar meg ha kun de appene jeg ønsker fremme, og resten ligger et lag under. Jeg kan bruke mapper hvis jeg ønsker, men det et bare en alternativ måte å organisere appene på. Også liker jeg widgets, jeg har en med dagens kalender, en med dato og klokkeslett og en med vekkerklokke.

widgets?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 22:36   #37
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Uten sammenligning forøvrig; Jeg har tuklet med en Samsung Galaxy Young i dag og for noe knot. Jeg lurte frem til i dag på det samme som deg (bortsett fra at iPhone 4 var uaktuelt) og har bestilt meg en iPhone 5 nå i kveld.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 22:50   #38
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Du får det liksom ikke så mye mer stilrent som på Samsung heller altså, emin. Jeg synes i det hele tatt Samsung Galaxy S-telefonene er veldig like iPhone i oppsettet (utseendemessig). Stilrent og ryddig.

Jeg synes ikke Iphone er ryddig.

Forskjellen er at på Samsungene så kan man velge hvilke ikoner man skal ha på skjermen, og i hvilken rekkefølge. Det kan man ikke på Iphone. Der ligger alt fremme, og legger man til noe nytt så endres rekkefølgen i det som er fra før.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 22:55   #39
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

widgets?

Det er miniprogrammer som man kan ha sammen med appene.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (56,1 KB, 18 visninger)
__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 22:55   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg synes ikke Iphone er ryddig.

Forskjellen er at på Samsungene så kan man velge hvilke ikoner man skal ha på skjermen, og i hvilken rekkefølge. Det kan man ikke på Iphone. Der ligger alt fremme, og legger man til noe nytt så endres rekkefølgen i det som er fra før.

Jeg har ingen annen erfaring med iPhone annet enn å ha prøvd å fikle litt med en for å se hvordan den var. Jeg fikk beskjed av en Apple-disippel om at joda, det gikk fint an å velge rekkefølgen på ikonene på iPhone slik som på Samsung, men det stemmer altså ikke, sier du? Det er et av mine absolutte krav på en telefon, så om det ikke går er jeg i hvert fall sikker på at det aldri blir iPhone på meg.

Widgets er også et must!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no