Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Hva vil jeg ha?
Iphone 5 33 43,42%
Iphone 4 s 5 6,58%
Samsung galaxy s4 33 43,42%
Noe helt annet 5 6,58%
Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-13, 22:58   #41
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Du kan velge rekkefølgen på appene på iPhone, men de kan ikke plasseres like fritt på skjermen som på Samsung. Jeg plasserer ofte mine som en ramme rundt, også har jeg ingen i midten. Da ser jeg ansiktene til barna på bakgrunnsbildet. Det går ikke an på iPhone.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 23:01   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Aha. Ja, det er jo litt praktisk å velge selv hvor man vil ha dem. Samsung.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 23:04   #43
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Jeg har akkurat fått S4, og den skulle være enda bedre enn S3. Men, jeg har akkurat funnet ut at den ikke har radio (som er noe av det jeg bruker mobilen til når jeg trener og sånn), så jeg er egentlig litt sur.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 23:04   #44
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Jeg eeeeelsker min Samsung S2 og kommer ikke engang til å vurdere noe annet enn en ny Samsung når jeg skal bytte den ut. (Hvilket godt kan bli snart, for begge ungene trenger ny telefon og jeg vurderer og la en av dem arve min S2. )

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 23:09   #45
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Uten sammenligning forøvrig; Jeg har tuklet med en Samsung Galaxy Young i dag og for noe knot. Jeg lurte frem til i dag på det samme som deg (bortsett fra at iPhone 4 var uaktuelt) og har bestilt meg en iPhone 5 nå i kveld.

Ungene har Samsung Galaxy Young, og de kan ikke sammenlignes med S2-en min, altså. Det er mye enklere og billigere telefoner - greie til sitt bruk, men S2 (og sikkert S3 og S4) er en helt annen verden.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 23:12   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Ja, jeg har inntrykk av at mange som slakter Android-telefoner, ikke har prøvd Samsung Galaxy S-telefonene. De er virkelig i en egen klasse, altså.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 23:15   #47
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg har ingen annen erfaring med iPhone annet enn å ha prøvd å fikle litt med en for å se hvordan den var. Jeg fikk beskjed av en Apple-disippel om at joda, det gikk fint an å velge rekkefølgen på ikonene på iPhone slik som på Samsung, men det stemmer altså ikke, sier du? Det er et av mine absolutte krav på en telefon, så om det ikke går er jeg i hvert fall sikker på at det aldri blir iPhone på meg.

Widgets er også et must!

Jeg trodde ikke man kunne velge rekkefølge på Iphone, men ser nå at det kan man. Men man kan altså ikke velge hvilke man vil ha oppe.

På min S3 så har jeg tre "forsider" oppe. En hovedside med alt jeg bruker hyppig, en side hvor jeg har tekniske ting, og en for spill. Ryddig og praktisk.

Widgets er et must ja. Absolutt.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 23:16   #48
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Jeg har Android i dag, HTC Desire som drar mot tre år. Knot!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 23:40   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Jeg fant aldri utav mannens HTC. Så det hadde jeg nok ikke valgt å ha, men hører jo mange skryte av det og. Men tror ikke HTC kan sammenlignes med Samsung Galaxy, uten at jeg skal påstå noe. Mannen min har den nye Sony Xperia og elsker den. Jeg finner ikke utav den heller, haha. Jeg er helt ånnas på tekniske ting, men Samsungen fant jeg heldigvis fort utav. Den er så LITE knotete at selv jeg får den til.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 00:07   #50
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg trodde ikke man kunne velge rekkefølge på Iphone, men ser nå at det kan man. Men man kan altså ikke velge hvilke man vil ha oppe.

På min S3 så har jeg tre "forsider" oppe. En hovedside med alt jeg bruker hyppig, en side hvor jeg har tekniske ting, og en for spill. Ryddig og praktisk.

Widgets er et must ja. Absolutt.

Man kan da utmerket velge forsider på iPhone. Jeg har også tre, en for de jeg bruker ofte, en for de jeg bruker mindre ofte og en for de jeg aldri bruker.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 00:08   #51
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Ser at denne, som liknende diskusjoner, er veldig preget av at mange uttaler seg om ting de ikke egentlig vet noe om. Enten det er Android eller iPhone.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 00:24   #52
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ville valgt Nexus. De aller fleste på jobb hos oss er mer fornøyd med den enn Samsung S4. Så langt.

S4 er for så vidt bra, men for så vidt enig - jeg foretrekker Nexus-telefoner med tanke på den "rene" Android-opplevelsen, tidlige oppdateringer og ikke noe "krøllprogramvare" fra telefonprodusenten.

Det vil finnes en S4 med ren Android, uten at de kaller den Nexus. Men den kommer ikke på det norske markedet dessverre.

Personlig er jeg ikke i tvil at jeg hadde nok heller gått for S4 enn iPhone5. Men med det sagt, man bør se an sine behov litt og evt. se på flere Android-modeller. Det kan være at noen av de nye HTC-modellene også kan passe bedre for en del. Har sansen for en del av de nye Sony-ene også.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]

Sist redigert av mrc : 14-06-13 kl 00:30.
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 09:00   #53
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Jeg har s3 nå og klarer ikke helt å bestemme meg hva jeg synes er best. Gikk fra iPhone 4. Noe av det jeg misliker med s3 er den dårlige batteritiden og at det er håpløst å se skjermen ute i sollys. Jeg synes den har en rotete skjerm, men det kan sikkert handle om at jeg ikke har skjønt hvordan jeg skal rydde i den. Der er iPhone mye lettere å forstå synes jeg.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 10:38   #54
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ser at denne, som liknende diskusjoner, er veldig preget av at mange uttaler seg om ting de ikke egentlig vet noe om. Enten det er Android eller iPhone.

Så derfor bør alle høre på meg, som har brukt både Android og iPhone masse.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 10:40   #55
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

S4 er for så vidt bra, men for så vidt enig - jeg foretrekker Nexus-telefoner med tanke på den "rene" Android-opplevelsen, tidlige oppdateringer og ikke noe "krøllprogramvare" fra telefonprodusenten.

Denne er jeg enig i, Nexus-telefonene er veldig fine. Det var stor sorg i heimen da min Nexus S døde.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 10:52   #56
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Kan dere gi meg navn på en god Nexusmodell? Jeg har erfaring med Htc Desire og Samsung S3. Likte de begge.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 12:01   #57
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg har s3 nå og klarer ikke helt å bestemme meg hva jeg synes er best. Gikk fra iPhone 4. Noe av det jeg misliker med s3 er den dårlige batteritiden og at det er håpløst å se skjermen ute i sollys. Jeg synes den har en rotete skjerm, men det kan sikkert handle om at jeg ikke har skjønt hvordan jeg skal rydde i den. Der er iPhone mye lettere å forstå synes jeg.

Har du automatisk justering av lysstyrke påslått? Har selv Galaxy Nexus, som har en skjerm som er svært lik S3 egentlig, og synes det går ganske greit egentlig. Men på lavere lysstyrke kan jeg forstå at det er vanskelig å se.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 12:04   #58
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Kan dere gi meg navn på en god Nexusmodell? Jeg har erfaring med Htc Desire og Samsung S3. Likte de begge.

Dagens Nexus er fra LG.

Dette med Nexus: Dette er telefoner som egentlig er rettet mot utviklere, og da skal ha en "ren" Android-plattform å utvikle mot/teste apps. Telefonene blir da gjenre også markedsført bare som "Google Nexus" i en del markeder. Samsung lagde forrige Nexus-modellen, Galaxy Nexus, mens det nå er LG med modellen Nexus 4. Samtidig har Asus modellen Nexus 7 som er et nettbrett.

http://www.google.com/nexus/

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 12:39   #59
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Jeg hadde Iphone før, og fikk Samsung S2 av jobben for et år siden. Giiiii meg en Iphone anytime....
Men man foretrekker forskjellig.
Jeg liker appleprodukter.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 15:33   #60
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Jeg hadde android-telefon en peridoe og mer rotete og uoversiktlig telefon skal man lete lenge etter. Dessuten var den mer på verksted en her, så nå har jeg iPhone 5 og elsker den!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no